Origineel geplaatst door druid
Jep, is precies waar ik me op concentreer op dit moment...
@Peter/Buttonpusher
Tof dat je met een tracker bezig bent in java, dat is iets wat me ook heel tof lijkt (aangezien ik lang trackers heb gebruikt en voor java en opensource ben). Het doet me goed om te horen dat niet iedereen bijvoorbaat een java applicatie afkeurd.
De applicatie die ik nu aan het maken ben wordt helaas niet opensource en waarschijnlijk ook niet echt een tracker. Ik heb met m'n opleiding (Hanzehogeschool) geregeld dat ik als stage een eigenbedrijf ga oprichten en een programma maak en verkoop via mijn website. Daar heb ik tot half November de tijd voor... het is dus een commercieel project zegmaar.
Ik ben zelf niet echt zo'n commercieel figuur, gebruik bijna uitsluitend opensource of freeware applicaties(openoffice, gimp, netbeans, psycle, audacity, kristal audio engine). Het is voor mij gewoon een leerzame ervaring om een bedrijf op te starten en een product te maken en op de markt te brengen. Ik wil de app bijvoorbeeld graag netjes coden zodat als ik er in de toekomst toch opensource van maak, mensen er makkelijk mee uit de voeten kunnen (in tegenstelling tot sommige andere projecten).
Druid