Hanz
Anonieme Analogist
Onzin. De sequencer is weliswaar een middel, maar ook een bron van inspiratie.
Een andere manier van werken geeft verfrissende resultaten!
Een andere manier van werken geeft verfrissende resultaten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

(is best handig voor de topicstarter, Druid)Origineel geplaatst door ikke
maten en bars enzo blijven tzelfde hoor..
als ik nu een beat maak op mn MPC of op mn MC303 of met de redrum.. Ze klinken telkens hetzelfde, het is gewoon een andere manier van werken. De kick hoor je waar je hem programmeerd! Dus de resolutie is het belangrijkste..
De sequencer een bron van inspiratie? Nee joh! No way.. de sequencer mag van mij zo eenvoudig mogelijk. Leg anders eens uit: "Hoe inspireert de sequencer u?" De kleuren? Met rood maak je agressieve beats?(is best handig voor de topicstarter, Druid)

Origineel geplaatst door ikke
"Nieuwe manier van sequencen" ???
Sequencen doe je toch zelf!![]()
Origineel geplaatst door Kevin
Soms reageer je en praat je als een kip zonder kop,zonder na te denken maar goed dat neem ik maar voor lief...![]()
...
Als er hier iemand kakelt als een kip, ben jij het wel
Ik heb vorige zomer bekanst 3u bij u gezeten omda gij ni stopte me zeiken.. Hallow

Origineel geplaatst door ikke
En wat je toen vertelde is dat je graag alles zelf programmeerd en sequenced. Is dat dan al verleden tijd?

Hoe de sequencer werkt is voor iedereen hier wel van belang maar voor het programmeerwerk 'nog' totaal niet. Eerst maar eens een goede en stabiele MIDI engine lijkt me, anders heb je 2 x nix...