I'm in LOVE (Motif ES)

sas

Ingeburgerd
I'M :luv: MET MIJN NIEUWE MOTIF ES.

Heb hem nu twee weken, en heb mezelf verdiept in de handleiding.:geslaagd: Moet wel hard studeren want ben beginner, maar weet nu wel zeker dat ik op korte termijn superster ben:D Mijn nieuwe liefde maakt alles zo makkelijk. (behalve dan op de momenten dat ik er :confused: ben en zeker weet dat ik :stupid ben.)
Maar verwarring hoort toch bij die eerste verliefdheidsfase, dus ik maak me nog geen zorgen.

En gelukkig heb ik you guys om lastig te vallen met mijn vragen. And by the way: Thank You voor de adviezen die ik heb gekregen bij het kopen van mijn eerst echte workstation. :okdan:

groetjes sas

Leuk om te lezen dat je ermee in je ... sas bent?! Ok, beetje erg flauw, sorry :bekdicht:

Maar veel plezier ermee, het lijkt mij een beest van een machine. Voordeel lijkt me wel dat je alles in 1 apparaat hebt. lijkt me erg handig tijdens het componeren (zo zit ik zelf met ruimtegebrek en kan ik steeds maar 1 synth tegelijk gebruiken, output daarvan opnemen en dan later weer verwisselen met een andere synth). Dat Yamaha handleidingen, zacht uitgedrukt, vaag kunnen zijn, dat is geloof ik algemeen bekend ;)

Wat voor muziek maak je ermee?

Groetjes,
Vincent aka Ironfreq

het valt ook niet mee om schijnbaar onaangedaan en nuchter ogend te blijven als je omgaat met helderen van geest en bakens van wijsheid zoals Cya...

oh, een Motif

ook leuk...

;)

/me denkt weemoedig terug aan de tijd toen hij z'n eerste Yamaha werkstation (nou ja 'werkstation' dan) pas had.

Het is gewoon iets bijzonders. :)

Hi

Sorry Cyan, Er is vast wel iemand die net zoveel van jou gaat houden als ik van mijn motif. ;)

Ironfreq
PFFFF eehhh Ik maak in ieder geval geen house, hardcore, techno e.d. Ik ben meer van de akoestische geluiden zoals piano's en gitaren, die dan wel weer elektrisch, maar ik houd wel van vreemde bliepjes en kraakjes zo nu en dan. En het is ook geen blues, rock of funk, misschien een ietsiepietsie Jazz, en een beetje meer folk. Zijn het popsongs. Nou ja dat ook weer niet, maar het is in ieder geval geen klassiek. Soms een ballad.(ja wie schrijft er nou nooit is een ballad?) Het is wel redelijk ingetogen, met hier en daar een uitbarstinkje. Nou ik weet het eigenlijk niet :confused:

Ik ben wel blij dat alles in 1 apparaat zit. Want anders zou ik nog meer handleidingen moeten lezen. Ik voel me wel een beetje suf soms, want dat ding kan muzikaal technisch gezien, veel meer dan ik. Bijna alsof ik het steel. Maar tegewoordig noemen we dat niet meer zo. Ik geloof dat de term sample hiervoor is uitgevonden. Je hoeft niet te kunnen drummen om een drumpartij in te spelen. Vind ik nog wel een beetje vreemd.

groetjes sas

Back