sas
Ingeburgerd
I'M
MET MIJN NIEUWE MOTIF ES.
Heb hem nu twee weken, en heb mezelf verdiept in de handleiding.
Moet wel hard studeren want ben beginner, maar weet nu wel zeker dat ik op korte termijn superster ben
Mijn nieuwe liefde maakt alles zo makkelijk. (behalve dan op de momenten dat ik er :confused: ben en zeker weet dat ik
ben.)
Maar verwarring hoort toch bij die eerste verliefdheidsfase, dus ik maak me nog geen zorgen.
En gelukkig heb ik you guys om lastig te vallen met mijn vragen. And by the way: Thank You voor de adviezen die ik heb gekregen bij het kopen van mijn eerst echte workstation.
groetjes sas
MET MIJN NIEUWE MOTIF ES.Heb hem nu twee weken, en heb mezelf verdiept in de handleiding.
Moet wel hard studeren want ben beginner, maar weet nu wel zeker dat ik op korte termijn superster ben
Mijn nieuwe liefde maakt alles zo makkelijk. (behalve dan op de momenten dat ik er :confused: ben en zeker weet dat ik
ben.)Maar verwarring hoort toch bij die eerste verliefdheidsfase, dus ik maak me nog geen zorgen.
En gelukkig heb ik you guys om lastig te vallen met mijn vragen. And by the way: Thank You voor de adviezen die ik heb gekregen bij het kopen van mijn eerst echte workstation.
groetjes sas