[Drum 'n Bass] Porkhead

G~HueCurse

Nieuwkomer
Het is weer zomer, het zonnetje schijnt. Dat kan maar 1 ding betekenen: vuile donkere drum and bass maken. 8o

Hier downloaden

Laat ons weten wat je ervan vind!

opzich wel orgineel met dt vage stemmetje of wat is het . wat is het darkstep ofzo tog. gooi er wat abrubte breaks doorheen en die baseline niet zo doorlaten zwellen maar goed dat is mijn smaak. good job :okdan:

Eerste puntje van kritiek - jemig, wat is die wobble in het begin irritant. Ook helemaal niet strak ingespeeld, klinkt een beetje alsof je stronken was en wat op 't toetsenbord ramde.

Hoor ik daar toevallig ook de "Drunken Man"-Virus patch? ;). Ik vind 'm pas echt wat harder schoppen vanaf 2.00 als de bas wat minder random klinkt. Het komt me sowieso voor als een beetje een wanordelijke ratjetoe van geluiden. De strings op 2.35 - hm, past niet echt. Je kunt an sich met die akkoord-overgang best wegkomen, als je de bas ermaar op aanpast.

Het zou ook helpen als je wat meer variatie (breaks) in het ritme brengt. Het ritme blijft nu een beetje statisch. Ook lijkt vrijwel alles te clippen hier (en niet op een lekkere manier, de instrumenten zitten elkaar hoorbaar in de weg).

Toch maar even terug naar de tekentafel, ben ik bang.

yoozer je haalt de woorden uit mijn mond ;)

de basis is oke, maar de uitvoering kan op veel vlakken dus beter. hopelijk heb je hier iets aan. :okdan:

Lekker freaken. De mix is wel redelijk plat en hard. En qua opbouw lijkt me de intro een tikkie lang.

Ik ben bang dat ik met ook aan moet sluiten bij Yoozer z'n kritiek.

Er zitten best leuke elementen in de track, maar het is echt nog een zootje.

idd, dit kan zeker wat leuks worden, maar de overgangen slaan nog te veel als een tang op een varken.

maar ga ermee door, is leuk

je freakt leuk maar de eenheid ontbreekt. 't klinkt allemaal zo onsamenhangend.. (kan heel cool zijn maar hier niet)
ach 't is beter dan wat die duitser een tijdje geleden postte.

die stemmetjes zijn echt te irritant, sorry.

vind het geheel nergens over gaan. Vind de beat verder wel erg relaxed.

Back