Een covertje

Vet hoor!

Maakt me ook erg nieuwsgierig naar je eigen composities trouwens... :)

Ik vind dat je het origineel overtreft!

Allemachtig, dat vind ik echt te ver gaan hoor.
In tegenstelling tot alle voorgaande meningen heb ik toch wel wat meer kritiek Pim.
Los van het feit dat het natuurlijk een heerlijk nummer is om naar te luisteren en bij velen onder ons heimelijke verlangens naar vroeger doet oproepen, vind ik de stem van Steve Strange (visage) toch wel wat beter klinken in dit door Midge Ure geschreven nummer. De beat hoort wat mij betreft ook warmer te klinken in een nummer als dit, alhoewel ik je backbeat wel lekker in het nummer vind liggen. De synthlead klinkt te koud en bij het bobby orlando achtige begin van de track kreeg ik de indruk dat er meer vaart in het nummer zou komen, maar daarin werd ik teleurgesteld na de sweep. ook het franstalige gedeelte van een ongetwijfeld lieftallig meisje, klinkt veel te oplezerig.
"t is maar mijn persoonlijke mening en dat betekent niet dat ik het perse slecht vind , want je hebt een heel goede poging gedaan een toch wel moeilijk nummer te coveren (naar mijn mening). Het kan mij waarschijnlijk alleen niet zo raken als de voorgaande forumers
:mega:

bij het bobby orlando achtige begin van de track kreeg ik de indruk dat er meer vaart in het nummer zou komen, maar daarin werd ik teleurgesteld na de sweep
Met het gedeelte voor de comma ben ik het eens, maar wat daarna komt niet. Weer 'ns wat nieuws om na een spannende intro toch een niet zo snelle beat te plaatsen. Juist omdat ik het niet verwachtte vind ik het, na toch al het vrij vaak geluisterd te hebben, extra goed!
Maar aan een thread met alleen maar complimenten heeft de maker van een track ook niet heel erg veel...

Heel leuk gedaan!
De lullige accenten, vooral het Frans, geven het wel een heel hoog 'Allo allo-Pays Bas'- gehalte... :D

Toppertje Pim:)

Lead vind ik juist lekker snijden door die mix heen, weet niet waar jullie mee afluisteren.
Intro vind ik echt een A+++++.
En ja, meer van deze gein !

Back