The Culligan Man Commercial

iemand?

iemand op het forum die ook sounddesignt of componeert voor commercials?

Er gebeurd niets als ik op je link druk, hij blijft hangen....

Trouwens het woord 'schaduwopdracht'komt me bekend voor.. Ik heb heel kort bij Hans Bos ( Soundscape) stage gelopen een paar jaar terug. Ik vond het een beetje een vies woord. Het hield kortgezegd in dat in dit geval Soundscape van 1 opdracht 10 schaduwopdrachten liet maken en zodoende dan 10 versies kon voorstellen aan de opdrachtgever.
Als vervolgens jou versie werd uitgekozen kon je fluiten naar je Buma Stemra, en het werd ook bereslecht betaald.

Hoe zit dat bij jou nu?

de inks kloppen...laad anders de url direct in bv quicktime...

er is eigenlijk altijd een pitch, tenzij de opdrachtgever bijv. een variatie op de vorige tune van een commercial wil maar zelfs dan is er vaak een pitch.
Als je de pitch wint krijg je een productie fee en hou je 50% van de rechten ipv een buy out fee :)

Hij is niet slecht, alleen die voetstap als hij uit de wagen stapt vind ik nogal bombastisch. En wanneer op het laatste die woorden naar voren komen met dat wind-effect, dat effect zou ik iets anders maken (het klinkt ook een beetje te dik ofzoiets,persoonlijke smaak) Ik denk dat ook voor jou algemeen geldt; oppassen met overdrijven van het uitzetten van je ideeen, niet te bombastisch te werken. Less is more, remember?

Beetje re-finishen dus en dan is hij klaar voor op antenne.

Voila, ik hoop dat je er wat aan hebt, zo niet, ja dan maar niet ;)

:geslaagd:

Leuke gag.

En die stem enzo had je al of ben je dat zelf? ;)

Vind hem wel leuk, voor elke beweging een effect ( accent ) plaatsen dat kom
je veel tegen in Amerikaanse reclame spots en trailers voor films.

Maar ik denk dat dit een beetje de bedoeling was..:)

dat zou zo maar kunnen kloppen....

mental television doet namelijk ook commercial en aangezien patriott en mental television in hetzelfde pand zitten...

welk dancefeest in middelburg was dat?

Toen ik de tv aanzette was de commercial bijna afgelopen dus ik weet niet welk feest het was. Maar het was wel sterk omadat ik net die minimix van jullie beluisterde, en meteen daarna de tv aanzette.

apart....als je em nog es ziet....meld het even :)

Back