Mixer voor ongeveer 400 €

Origineel geplaatst door D-strukt
overstuurde herrie met veel distortion, ... en niet te vlug oversturen dus flink wat headroom liefst

haha :)

sorry hoor

:D

maar da's niet het enige wat ik maak hoor, ik maak ook af en toe eens wat goa trance, dus daarom zou ik toch een deftig mengpaneel moeten hebben... enja mn broer is 'n tegnofreak dus voor hem moet het ook wel beetje bruikbaar zijn

en ik en een maat maken ook hip hop beats voor een B-groepje en dus moeten we het ook wel daarvoor moeten gebruiken.

Origineel geplaatst door matt second
haha :)

sorry hoor

Ik bedoel met die laatste "overstuurd" --> "in het rooie gaan en mn boxen doen kraken" zoals ik met mn vorig mengpaneel had dat mn broer met de gain zo vakkundig verneukt heeft"

en met de eerste bedoel ik over-ge-distort ;)

hoe zijn de mengpanelen van Alesis? zijn die hetzelfde van kwaliteit als de behringers en phonics enzo? of zijn ze beter kwailtiteit voor hun geld

een tweede hands Spirit Folio SX is ook de moeite waard om in overweging te nemen.

Origineel geplaatst door Hazes
een tweede hands Spirit Folio SX is ook de moeite waard om in overweging te nemen.

Moetje eens bij correct kijken, daar staat ie nieuw voor 450,-

Dat was ook mn eerste mixer en ik heb m met winst verkocht..

Origineel geplaatst door Hazes

Ik sluit me hier bij aan.

Ik wil wel ff als kanttekening plaatsen dat het oversturen van een SX niet zijn sterkste kant is, het wordt erg wollig en onscherp er van (kan het niet in mooiere termen omschrijven).

Even er van uit gaande dat het de D-strukt die is die ik ken, dus tekno.

Hé bedankt voor die correct-site, hij staat daar echt wel goedkoop, Ik denk dat ik dan maar die SX ga kopen, tziet er het beste uit voor die prijs

:okdan:

Back