[techno] vrindelijke zelfs

Re: [techno] vrindelijke zelfs

Origineel geplaatst door AOR
nieuw trackje, kan wel wat adviezen gebruiken.

1. Gebruik geen spaties in je bestandsnamen.
2. Gebruik de preview knop of tik zelf even [ url ] tags om je link.

Re: Re: [techno] vrindelijke zelfs

Re: Re: [techno] vrindelijke zelfs

Origineel geplaatst door OnAcid
1. Gebruik geen spaties in je bestandsnamen.
2. Gebruik de preview knop of tik zelf even [ url ] tags om je link.

Lag aan die komma :stupid

James Ruskin fan? :)

Klinkt lekker opzwepend, leuk met die reverb na 2 minuten. Als ik een tip mag geven zou ik zelf het hoog in de track (de cymbals en hihats onder andere) iets minder fel maken (lukt makkelijk met een parametrische EQ). Verder ok, misschien een tikje meer variatie qua klanken en wellicht ook de verhouding in het stereobeeld met de lead en de drums. :okdan:

Origineel geplaatst door Frer!k
James Ruskin fan? :)

Klinkt lekker opzwepend, leuk met die reverb na 2 minuten. Als ik een tip mag geven zou ik zelf het hoog in de track (de cymbals en hihats onder andere) iets minder fel maken (lukt makkelijk met een parametrische EQ). Verder ok, misschien een tikje meer variatie qua klanken en wellicht ook de verhouding in het stereobeeld met de lead en de drums. :okdan:

Ruskin fan? Sowieso, vind de track in ze geheel niet echt op iets lijken wat hij zou draaien, denk ik. Maar, de beat kan ik alleen maar hopen, dus bedankt !

Ik ben al bezig met het hoog wat minder fel/scherp te maken. Ik test altijd even op goedkopen oordopjes, daar hoor ik dat het beste in. Die klonk behoorlijk schel. Ik zal vanavond de 'verbeterde' versie ook even online gooien.

:biertje:

Origineel geplaatst door AOR
Ruskin fan? Sowieso, vind de track in ze geheel niet echt op iets lijken wat hij zou draaien, denk ik. Maar, de beat kan ik alleen maar hopen, dus bedankt !

Ho, niet te snel! Heb niet beweerd dat het een James Ruskin track zou kunnen zijn, maar qua opbouw zou het kunnen zijn dat je door hem geïnspireerd bent in mijn oren dan... dusss...
Ben benieuwd naar je nieuwe versie ervan!

Origineel geplaatst door Frer!k
Ho, niet te snel! Heb niet beweerd dat het een James Ruskin track zou kunnen zijn, maar qua opbouw zou het kunnen zijn dat je door hem geïnspireerd bent in mijn oren dan... dusss...
Ben benieuwd naar je nieuwe versie ervan!

AH, ok. Ik dacht dat je bedoelde dat het een track was die James Ruskin zou kunnen draaien. :D

:P

Het is mij allemaal wat te eentonig.
Ik vind je beats altijd wel lekker, zelf geprogrammeerd of samples?

Origineel geplaatst door trancer
Het is mij allemaal wat te eentonig.
Ik vind je beats altijd wel lekker, zelf geprogrammeerd of samples?

tnx, eigenlijk van alles doorelkaar heen, vaak wel 1 loopje die zachtjes op de achtergrond doorkabbelt, voor de hats enzo.

Verder programmeer ik het meeste wel zelf. :engel: ;)

Een heeeeeeeeeeeeerlijk nummer! Ik vind het echt een lekker dansplaatje. :okdan:

tip: hij wordt iets te ééntonig, te veel hoog er in ( ik wou m harder zetten, maar mijn oren vonden dat niet echt zo'n verstandig idee; en ik zou r zelf nog brute donkere basloopjes doorheen doen, die door allerlei filters worden gejaagd.

Succes!

Origineel geplaatst door Scratch
Een heeeeeeeeeeeeerlijk nummer! Ik vind het echt een lekker dansplaatje. :okdan:

tip: hij wordt iets te ééntonig, te veel hoog er in ( ik wou m harder zetten, maar mijn oren vonden dat niet echt zo'n verstandig idee; en ik zou r zelf nog brute donkere basloopjes doorheen doen, die door allerlei filters worden gejaagd.

Succes!

basslijnen door filters? Als in een break bedoel je?

Dit rocked lekker door

nix mis met de groove iig, ook vind de eentonigheid wel meevallen ofzo

leuk melodietje komt erin, lekker ranzig!

Mooi dat het lage baslijntje van het begin weer terugkomt aan het eind van de track. good job

Ik denk dat dit best wel een leuk lopend plaatje kan worden als het op vinyl verschijnt ;)

Origineel geplaatst door Arv
Dit rocked lekker door

nix mis met de groove iig, ook vind de eentonigheid wel meevallen ofzo

leuk melodietje komt erin, lekker ranzig!

Mooi dat het lage baslijntje van het begin weer terugkomt aan het eind van de track. good job

Ik denk dat dit best wel een leuk lopend plaatje kan worden als het op vinyl verschijnt ;)

leuk om te horen uit jouw mond (figuurlijk dan he?)

Het baslijntje mag van mij best een beetje harder, misschien ook een beetje delay hieroverheen? Niet de zware bass maar dat deuntje bedoel ik.

Trouwens, die eentonigheid valt mij behoorlijk mee.

Back