OSC OSCar bij Music House.

Nou dat klinkt veelbelovend. bedankt voor de reacties!!

Ik heb vervoer geregeld voor a.s. zaterdag. Ik doe een voorschot en als-tie hem dan niet vasthoudt weet ik het ook niet meer :)

Origineel geplaatst door Sander02
Nou dat klinkt veelbelovend. bedankt voor de reacties!!

Ik heb vervoer geregeld voor a.s. zaterdag. Ik doe een voorschot en als-tie hem dan niet vasthoudt weet ik het ook niet meer :)

Heel veel suc6 zou'k zeggen! Ik hoop voor je dat het lukt.

Ik zou die OSCar eerst eens goed uittesten bij MH. De OSCar is redelijk storingsgevoelig. En verder zou ik kijken of al het rubber nog goed in orde is. Als dat allemaal okee is, dan zou ik er in een gekke bui wel 1500 Euro voor neertellen...

even los van mijn persoonlijke afkeer van mh, niet gebaseerd op willekeur maar op feiten, denk ik dat je altijd eerst even moet bellen en zeggen dat je een synth in wil ruilen, voordat je laat weten dat je hem wil kopen. als je dan het gemiddelde van zijn lulverhaal over het inkopen en het verkopen van de synth neemt, krijg je misschien een iets beter idee van de prijs. en ik denk dat als er niet de hoofdprijs voor wordt gevraagd (mono/poly voor 850??), dat je 'm dan zeker goed moet nakijken.
overigens begrijp ik niet dat je de prophet600 niet gewoon even te koop zet. afhankelijk van de staat ben je die binnen een week kwijt voor meer dan 400, voor aanzienlijk meer dan 400. en ook dat scheelt.
dat gezeik over inruil bij mh, laat je niet in de maling nemen. een 'gewone' zaak als feedback of verspuy zit niet op inruil te wachten, maar mh leeft ervan. die prophet600 gaat daar de deur uit voor 8-900 euro. komen ze vaak nog met een lulverhaal over de btw dat nergens op slaat....

ik ken iemand die een prophet600 heeft, die iemand anders heel graag wil hebben. die verwisselt zo voor 850 van eigenaar. als de eigenaar dan een andere prophet terugwil, kan-ie zo 625 aan jou betalen, verdienen jullie allebei 225, minstens. (stel je voor, hier zou voor een handelaar zo 400 euro te pakken zijn!!)
ik vind trouwens dat je maar moet zeggen wat die oscar moet kosten. of is het echt te veel??

Inderdaad, Leo heeft helemaal gelijk !!

Sander02, ik heb je al een email en PB gestuurd, omdat ik iemand ken die laatst nog naar een Prophet 600 opzoek was !!
Hij wil je er waarschijnlijk wel een nette prijs voor betalen.
Laat je even wat weten?

equate

mooi he dit forum! ;)

Olaf

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Leo heeft inderdaad wijze woorden gesproken. Wat MH je nou probeert te flikken is gewoon pure oplichterij.

Mag het mischien zo niet zeggen........diefstal dan.

Inderdaad, verkoop em dus maar gewoon lekker aan mij !
Ben bereid fair bedrag te betalen, en kan eventueel zaterdag morgen naar je toe komen....

;)

greetz,

equate

Jullie hebben allemaal gelijk. De Prophet600 gaat gewoon zaterdag naar die maat van equeate!! Martijn houdt hem toch gewoon vast na lang zeuren. Ik hoorde hem nog roepen op de achtergrond toen ik belde -ik hou hem voor niemand vast!-
:)

Om jullie nieuwsgierigheid weg te nemen, hij moet
€1800,- gaan kosten. En Leo inderdaad, ik zal hem heel goed
nakijken in de winkel. voor elk dingetje wat niet klopt
€100 eraf! hehe

Zou je dat wel doen, 1800,- euro? Dat is echt wel de super hoofdprijs.

Origineel geplaatst door omiel
Zou je dat wel doen, 1800,- euro? Dat is echt wel de super hoofdprijs.

Voor relatief zeldzame synths zijn altijd weer liefhebbers te vinden die "de super hoofdprijs" wel willen betalen. Nou is die Oscar ook best wel gaaf, maar de prijs staat uiteraard niet in verhouding tot wat het ding te bieden heeft.
Er zijn voor dat geld tig betere deals te sluiten, die veel meer te bieden hebben qua mogelijkheden, maar ook qua sounds. Maar ja, als je persé een Oscar wilt.... Ik heb zelf ook zo'n afwijking: Ik moet en zal ooit nog eens een Jupiter 8 hebben. Da's dus meer een (jeugdsentiment) gevoelskwestie, dan dat dat getuigt van 'gezond verstand'.
Ben zelf ook eigenaar van zo'n zeldzaam minte vintage beauty (zie 'plaatje' links), dus ik ken het gevoel van 'het hebben van..' heel goed. Eigenlijk wil iedere synth-freak gewoon iets bijzonders in zijn setup. Heb zelf al biedingen boven de 1500 euro's kunnen weerstaan. Liefhebbers? ;)

P.S. Hij is dus NIET te koop!!!!!! Nooit!

Laatst gewijzigd:
1500 euro voor een oddesey? Dacht het niet, dank je. Ik heb of had zelf ook een heel rijtje zeldzame dingen, maar ik heb er nooit geen belachelijke prijs voor betaald. Het moet wel een beetje leuk blijven.

Origineel geplaatst door Cozko
Ben zelf ook eigenaar van zo'n zeldzaam minte vintage beauty (zie 'plaatje' links), dus ik ken het gevoel van 'het hebben van..' heel goed. Eigenlijk wil iedere synth-freak gewoon iets bijzonders in zijn setup. Heb zelf al biedingen boven de 1500 euro's kunnen weerstaan. Liefhebbers? ;)

Je probeert nu al twee jaar dat ding te 'verkopen'. Hoe lang blijf je dat nog volhouden? Ik heb wel een hengel als inruil voor je. 8)

Back