even los van mijn persoonlijke afkeer van mh, niet gebaseerd op willekeur maar op feiten, denk ik dat je altijd eerst even moet bellen en zeggen dat je een synth in wil ruilen, voordat je laat weten dat je hem wil kopen. als je dan het gemiddelde van zijn lulverhaal over het inkopen en het verkopen van de synth neemt, krijg je misschien een iets beter idee van de prijs. en ik denk dat als er niet de hoofdprijs voor wordt gevraagd (mono/poly voor 850??), dat je 'm dan zeker goed moet nakijken.
overigens begrijp ik niet dat je de prophet600 niet gewoon even te koop zet. afhankelijk van de staat ben je die binnen een week kwijt voor meer dan 400, voor aanzienlijk meer dan 400. en ook dat scheelt.
dat gezeik over inruil bij mh, laat je niet in de maling nemen. een 'gewone' zaak als feedback of verspuy zit niet op inruil te wachten, maar mh leeft ervan. die prophet600 gaat daar de deur uit voor 8-900 euro. komen ze vaak nog met een lulverhaal over de btw dat nergens op slaat....
ik ken iemand die een prophet600 heeft, die iemand anders heel graag wil hebben. die verwisselt zo voor 850 van eigenaar. als de eigenaar dan een andere prophet terugwil, kan-ie zo 625 aan jou betalen, verdienen jullie allebei 225, minstens. (stel je voor, hier zou voor een handelaar zo 400 euro te pakken zijn!!)
ik vind trouwens dat je maar moet zeggen wat die oscar moet kosten. of is het echt te veel??