electribe modificeren

chielos

...
heej luitjes ik heb even een vraag aan iemand hier met electro technische kennis.

op mijn electribeb er-1 zitten helaas maar twee audio outs.
daarnaast twee maal audio in die ik nooit gebruik...
is het mogelijk om misschien die twee audio ins te gebruiken als audio outs?
bijv 1+2 voor het synth gedeelte en 3+4 voor de samples of 1+2 voor alles behalve synthpart 1...

dat zou echt heel erg vet zijn kan ik eindelijk mijn kicks en hats op aparte kanalen zetten

ben bang dat het niet kan (anders was het denk ik ook al lang gedaan natuurlijk) maar het zou wel leuk zijn dus kan jij dit of weet je iemand die dit zou kunnen?
let me know

ga er maar van uit dat dat niet kan. al die nieuwe spulletjes zijn digitaal en zijn dus niet te hacken zonder dat je de software ook onder handen moet gaan nemen en dat is praktisch een zo goed als onmogelijke klus in plaats van een soldeerklusje.

kan je niet je geluiden hard links en hard rechts uitsturen door de twee stereo uitgangen en er zo 4 monokanalen van maken?

kicks & hihats van een echte drumset worden ook mono opgenomen...

Origineel geplaatst door cyan_circle
kan je niet je geluiden hard links en hard rechts uitsturen door de twee stereo uitgangen en er zo 4 monokanalen van maken?

8o)

Of koop er gewoon nog een Electribe bij...

Origineel geplaatst door cyan_circle

dat zou kunnen als er twee stereo kanalen op zitten maar daar is er maar een van....

natuurlijk kan ik wel links en rechts pannen maar dan heb ik op een kanaal mijn kick mono. geen probleem
op het andere kanaal heb ik dan de rest, snares hats etc.
daarnaast kan je dan ook geen delay meer gebruiken want dat is een cross delay (stereo)

chiel

Origineel geplaatst door chielos
dat zou kunnen als er twee stereo kanalen op zitten maar daar is er maar een van....

ah, verkeerd gelezen.
dan maar nog een tribe erbij, lijkt me.

Back