Drum & Bass trackie (althans een probeersel)

Apart..
Ik hoor een Novation synth bij het intro.. lache

wel geinig, maar ik zou nog wat meer uitwerken als ik jou was!

Klinkt leuk hoor...

Maar probeer hem eens op 125 BPM, dan wordt het wat meer bigbeat want de drums zijn een beetje te log voor dit tempo denk ik...

Overgestapt van NuBreaks naar dnb? ;)

Klinkt wel OK hoor!
Uitwerken zou ik zeggen.... zo rond de 2 minuten moet er iets gaan gebeuren.

Origineel geplaatst door trigg
Overgestapt van NuBreaks naar dnb? ;)

Klinkt wel OK hoor!
Uitwerken zou ik zeggen.... zo rond de 2 minuten moet er iets gaan gebeuren.

Nee niet overgestapt.....gewoon een probeerseltje...ga het wel uitwerken...beetje oude certificate 18 stijl
Ik was afgelopeen week op dour festival in belgie en daar heeft de dj set van dj die me erg geinspireerd.

hij'z goe..
ik mis alleen de baszzz (kan ook aan m'n pc-speakertjes liggen).na een paar minuten zou ik op elke tweede snare een extra clap of iets in die richting leggen.

Origineel geplaatst door cirkelzaag
hij'z goe..
ik mis alleen de baszzz (kan ook aan m'n pc-speakertjes liggen).na een paar minuten zou ik op elke tweede snare een extra clap of iets in die richting leggen.

Ik denk dat het missen van een bass toch echt aan je speakertjes ligt...want die knalt er vanaf het begin al in !! ;)
BTW pc speakertjes zonder subwoofer geven NOOIT sub-bass door :)

lekker......!!:W

Alleen vindt ik de sub-baslaag wat traag van toon veranderen, gewoon steeds HOOG-LAAG-HOOG-LAAG.. enfin je weet wel. Ik zou wat meer variatie in het sublaag brengen, maar voor de rest is het erg goed !

lekkere dnb idee :)

die bass is te zacht ten opzichte van het mid en hoog van de percussie
ik heb hier redelijk goeie actieve monitors, maar die bass moet pompuuuuuuuuuuuuuuu en zoeme!!!!!
en dat doet ie niet hihihih ;)
basskick is wat aan de magere kant,
en dat hpf filterje ofzo doet hier en daar pijn in de oorkes,
halverwege de curve even de resonantie een stukje dicht draaien en gelijkmatig weer opendraaien zodra je de point of PAIN voorbij bent gheheheheh ;)

Wat voor actieve monitors heb je ?
Ik heb geen monitors dus daar kan het verschil liggen.......bij mij zoemt die al aardig op mn B&W DM110i.
Het is idd het eerste wat ik eens aan moet gaan schaffen....monitors. Basskick wil ik overigens ook niet te hard hebben.
Het blijft een soort van roller trackje. Maar thnx voor je opmerkingen ! :)

:D Wat kan ik zeggen, weinig opbouwende kritiek......

Ik vind het gewoon een super lekkerrr plaatje!

Keep up the good work:okdan:

Origineel geplaatst door bionrg
Behringer B2031
betaalbaar en als je ermee leert werken dan liegen ze er niet om :)

Sorry maar dat noem ik geen monitor (zie discussie over monitors)...das een veredelde speaker....ik heb hem bij een vriend diverse malen gebruikt / gehoord....en die vriend was er zo ontvreden over (en ik vond hem ook niet super) dat ie geen budget monitor meer aangeschaft heeft en over is gegaan op mackie's !

lekkere track .. ga je die nog afmaken
Wat mij wel gaaf lijkt is na de 2 minuten een drop keiharde beat met een hoover erbij en dan die zang weer..misschien een idee.
Keep it up 8)

Origineel geplaatst door C-Code
Sorry maar dat noem ik geen monitor (zie discussie over monitors)...das een veredelde speaker....ik heb hem bij een vriend diverse malen gebruikt / gehoord....en die vriend was er zo ontvreden over (en ik vond hem ook niet super) dat ie geen budget monitor meer aangeschaft heeft en over is gegaan op mackie's !

Ja maar het moet toch zelfs uit de kutste autoradiospeakertjes nog goed klinken? Als ie het dan op zn behringers niet goed doet, wat dan? Anyway, uit mn pc speakertjes klonk het prima zat en daarbij is het allemaal een beetje subjectief he...

Back