GarageBand specs?

thijs_ganger

897878100026
Ik probeer de specs van GarageBand even op te zoeken. Maar op de apple-site richten ze zich alleen op nieuwkomers in de muziek ("iedereen kan muziek maken" - :r ).

Ik begrijp ook wel dat het geen vervanger is van Cubase, Protools of noem ze maar op...

Ik wil weten wat voor een audio input hij aan kan, aantal sporen, wat voor een plug-ins, VST, wat kan het importeren, exporteren? Niet makkelijk te vinden.

Iemand?

Re: GarageBand specs?

Origineel geplaatst door thijs_ganger
(...) Niet makkelijk te vinden. Iemand?

Het gaat niet lukken. Eigenlijk zegt dat genoeg. :)

Ik weet het niet zeker hoor, aangezien ik hem nog niet heb: maar volgens mij is het gwoon een redelijk simple proggie dat werkt met audiosamples alleen. Het zit in een pakket genaamd i-life en dat kan je kopen of krijgen bij een nieuwe mac. Volgens mij niet voor externe midi apparatuur en ook niet met vst pluginns volgens mij. Aantal kanalen is me niet bekend. Omdat niemand reageerde dacht ik, ach ja doe ik het maar...
maar kan je eigenlijk weinig nuttige info erover geven

net wat liggen pielen met garageband,... ik moet zeggen dat er wel lekkere klankjes inzitten... de drumklanken enzo zijn zeer lekker....

latere edit: de pop en rockkits dan...

Laatst gewijzigd:
Mijn eerste post was van juli 2004. Het is nu maart 2005 en ik werk inmiddels met Garageband2 (iLife'05).

Het is en blijft een eenvoudig programma. Niet voor geavanceerd werk. En daar is het ook niet voor bedoeld.

Toch werk ik er graag mee. Lekker snel werken. Redelijke effecten.

Ik heb verleden week een nieuwe PB15" besteld en daar zit ie ook standaard bij.
ik heb de mijne bij Macsupport gekocht in Uitgeest.
Niet dat ik voor hun gratis reclame wil maken maar je kan daar een promotie DVD
gratis halen waar alle 5 de programma's uitvoerig worden behandeld met alle
tips and tricks, dus ook Garageband.

Back