Future Sound - Mexes

Mexes

Stamgast
Future Sound - Mexes

Ik zou graag wat commentaar willen over dit nummer.
Het is toch een nummer waar ik aardig lang aan heb gewerkt.
Een paar nachten tot diep in de nacht + de benodigde aantal weken aanpassingen.

Alvast bedankt voor het luisteren.

-gemaakt met Reason 2.5

Laatst gewijzigd:
Vind de geluiden soms wel van lage kwaliteit klinken (lage bitrate?)

Het klinkt wel keihard, wat ik wel erg vet vind klinken, maar als je het harder zet hou je weinig impact over vind ik.

Vind het wel lekkere schranz hoor, daar niet van, ik persoonlijk hou alleen iets meer van duidelijkere drumgeluiden in techno. Maar, ik zie je zekers nog wel een keertje een release pakken. Hoe heb je het zo zuigend gekregen? Standaard compressor van Reason? En die riots komen ook niet uit Reason of wel?

Ik wordt er een beetje moe van .. . Heb ik een heel levensverhaal getyped verloopt m'n pagina.

Maar ja daar begin ik weer. Ik doe een iets kortere versie....
wat een verhaal. :confused:

Hoe heb je het zo zuigend gekregen? Standaard compressor van Reason? En die riots komen ook niet uit Reason of wel?

Dit is alleen Reason!!!!}:| Maar wat zijn riots???

Men neme een "lange Bass" en 2/3 korte en stop ze in een drumcomputer.
2 compressors er op. Het linker knopje naar rechts draaien. treshold bijna dicht. Release naar links voor beide
1 Scream op Tape.
Apart mengpaneel splitten in laag midden hoog. (audio splitter + 3 compressors+ 3 eq )

Beetje instellen hoe jij het wil... en het zuigt...
als het goed is moet ie het doen zo.

Trouwens: dat nummer op clubcharts is echt vet. Die sound probeer ik ook al een jaar of 3 te krijgen.
i will keep trying.

Laatst gewijzigd:
WAT EEN SCHIJTPAGINA..
sorry dat ik het zeg, maar na een paar keer proberen krijg ik dat kreng niet afgespeeld. Ik WIL HEM PERSE horen. En downloaden kan ook al niet want dan moet ik registreren en dat doe ik niet meer omdat ik dan een email adres in moet vullen waarbij ik weer spam krijg en dat kost weer tijd en tijd is geld en stress en van stress ga je dood!

doe effe gewoon een MP3 link aub

:confused:

Volgens mij moet je gewoon op play drukken... Hij opent dan acidplanet audio player..
Als die het niet doet weet ik het ook niet.

Een mp3 ding erop gooien? Ik beschik nu niet over de middelen om dit te doen helaas.

Ik WIL OOK dat je hem luisterd. Hij staat alleen op acidplanet.. aaaarrghh... ;{

Ps. dit is de eerste keer dat ik het hoor dat ie het niet doet.

Ben bang dat het dan niet kan. :bekdicht:

Origineel geplaatst door Mexes
Ik wordt er een beetje moe van .. . Heb ik een heel levensverhaal getyped verloopt m'n pagina.

Maar ja daar begin ik weer. Ik doe een iets kortere versie....
wat een verhaal. :confused:

Dit is alleen Reason!!!!}:| Maar wat zijn riots???

Men neme een "lange Bass" en 2/3 korte en stop ze in een drumcomputer.
2 compressors er op. Het linker knopje naar rechts draaien. treshold bijna dicht. Release naar links voor beide
1 Scream op Tape.
Apart mengpaneel splitten in laag midden hoog. (audio splitter + 3 compressors+ 3 eq )

Beetje instellen hoe jij het wil... en het zuigt...
als het goed is moet ie het doen zo.

tnx ! Ik ga proberen, het principe begrijp ik wel, maar ik gebruikte altijd een kick hiervoor, die ik dan met een stuk of 6 EQ's het laag eruit haalde.

in abn dan ;)

riots zijn die beckens die je gebruikt, open hihats zeg maar.

Origineel geplaatst door AOR
welke bitrate? 128? 96?

Volgens mij is dit 48? ik weet het niet zeker.. Dit is toch hetgene als je je nummer omzet in WAV.
Dan krijg je zo'n blokje met het aantal Hz. toch?

Ik zal eens voor de zekerheid checken voor je ... als het datgene is wat ik denk dat het is.

Ik heb effe gekeken.. of 16 of 24 bit, hoger gaat volgens mij niet????:confused:
44.000 kz. zo sla ik ze altijd op.

Maar idd.thanks for comments : Thanks a lot.:D

Gast gewoon ok dit die drum tom of wat het is rond de 1:30 zou ik harder oversturen en een lekkere effect er over die soort fluitendesnare stick zou ik langer tekenen. langere release. dat andere lange soundje moet je gewoon weg doen is niet lekker, net of je oren kapot gaan.

Luister eens naar de platen van drumcode echt goed, daar kan je mee uit de voeten.

suc6

Thanks!! Maar kan iemand mij nog helpen met het aantal bitrate? Ik zou niet weten hoe ik de geluidkwaliteit hoger kan krijgen, qua bitrate dan..

Laatst gewijzigd:
Back