Gitaarwerk
Stamgast
hoi
ik heb hier tijdje geleden van een medeforummer een nanotracker gekocht.. leuk ding.ik dacht dat ik wel eruit zou komen hoe het werkt. .... nu is dat niet het geval, en nu is het ook zo dat er bijna niets over op internet te vinden is..
nu heb ik support gemailed over dit en of er een handleiding beschikbaar was..
Wat ik wel heb gelezen is dat het een bijzonder product is, en ik geloof dat ze maar wat graag hun handen op die dingen willen hebben. Ook heb ik nog gelezen dat deze nanotracker een uitstekende midiclock heeft.. dit is misschien wel leuk..
ik weet alleen niet hoe ik echt kan syncen en masteren met midi.. (ben nog niet zo thuis in dit soort gebied. wel gewoon het allerstandaard noten in spelen
)
voor degene die meer weten hierover, graag hoor ik het.
ik heb hier tijdje geleden van een medeforummer een nanotracker gekocht.. leuk ding.ik dacht dat ik wel eruit zou komen hoe het werkt. .... nu is dat niet het geval, en nu is het ook zo dat er bijna niets over op internet te vinden is.. nu heb ik support gemailed over dit en of er een handleiding beschikbaar was..
Wat ik wel heb gelezen is dat het een bijzonder product is, en ik geloof dat ze maar wat graag hun handen op die dingen willen hebben. Ook heb ik nog gelezen dat deze nanotracker een uitstekende midiclock heeft.. dit is misschien wel leuk..
ik weet alleen niet hoe ik echt kan syncen en masteren met midi.. (ben nog niet zo thuis in dit soort gebied. wel gewoon het allerstandaard noten in spelen
)voor degene die meer weten hierover, graag hoor ik het.
Hello,
This unit is quite rare, and what you hold in your hand is actually a sample of a product that was
never actually manufactured.
Unfortunately, there is little information to be had.
P.S.~ If you ever want to sell it, please let me know !!!
Sorry I can’t be of much help,
Robert C. Ray
Supervisor - Alesis/Numark/Ion
Technical Support and Return Authorizations
****@alesis.com
Phone ******
Fax *******
WWW.ALESIS.COM
WWW.NUMARK.COM
WWW.ION-AUDIO.COM
-Due to the high volume of email please include all
original messages when replying to this message.
-----Original Message-----
From: J. Houtman [mailto:***********]
Sent: Wednesday, July 21, 2004 5:04 PM
To: *****@alesis.com
Subject: Alesis NanoTracker
Dear Alesis,
I browsed the internet and your site, but i coulnd't find the manual for it.
When i bought this, there wasn't any manual with it. (it was an occasion). My idea was to find out myself, but i didn't.
If you have any manual or information about the NanoTracker, if possible, would you want to sent it to me?
Kind regards and many thanks in advance,
Jordy Houtman
( www.gitaarwerk.net )