Ik ben niet echt te spreken over de behringer mengtafels.
Voor dj's al helemaal niet , dan heb je gewoon te weinig plek om je vingers te laten en weinig overzicht.
of ze stevig zijn heb ik niet durven testen met de behringers die ik onder handen heb gehad

De sound van behringer euroshit vind ik wat blikkerig klinken, misschien ligt dat aan de Eq maar die tafel kan je nummer echt heel anders laten klinken volgens mij.
verder ben ik het helemaal eens met da goose !
Ik hou zelf minder van patchbays, maar is helaas wel soms nodig vooral met Fx sends naar je filters e.d.
Het liefst heb ik zo min mogelijk onnodige apparaatjes (haha hou ook meer van 19"rack synthkasten dan met toetsen, die bespeel ik wel vanaf t masterkeyboard), en zou inderdaad eerder kiezen voor 1 grote mixer dan 2 kleinere mixers met daartussen een kleine mixer die fungeert als merger (moet me bank t ook goed vinden natuurlijk

)
Als je nou toch 2 mixertjes gaat nemen, wat denken jullie dan ? 2 dezelfde (met dezelfde feel en sound !) of 2 verschillenden (waardoor je dus verschillende feel, sound en meer mogelijkheden kan krijgen) ???