+RemiX+ Desmond Dekker - The Israelites

Instant FatBoySlim, mooi gemaakt toch hoor! Ik verwachtte het ergste, daar ik het orgineel niet te pruimen vind maar op deze versie zie ik mensen wel uit hun pan gaan. Ik zou alleen de beat veel meer rau maken, dan pastie beter bij de gebruikte sample van het orgineel. :)

nee vin het nix. Het orgineel heeft echt een hele sterke Rasta feel.. Dit in tegenstelling tot deze ska achtige neuro ritmes remix..

nee niet mijn ding

ai =(

het origineel vind ik wel super, heerlijk opgenomen.

Origineel geplaatst door Arv
nee vin het nix. Het orgineel heeft echt een hele sterke Rasta feel.. Dit in tegenstelling tot deze ska achtige neuro ritmes remix..

nee niet mijn ding

Rasta feel... een sterke reggae feel heeft het orgineel niet vind ik, sterker nog, ik vind het orgineel nou juist compleet neuro, moet er spontaan van pissen.

Origineel geplaatst door Flesje
Rasta feel... een sterke reggae feel heeft het orgineel niet vind ik, sterker nog, ik vind het orgineel nou juist compleet neuro, moet er spontaan van pissen.

hehehe :D

nou ja rasta feel, ik bedoel een sterke ouwe reggae feeling. En daar vind ik de remix niet bij passen.. Eerder breakbeats ofzo

Origineel geplaatst door Arv
hehehe :D

nou ja rasta feel, ik bedoel een sterke ouwe reggae feeling. En daar vind ik de remix niet bij passen.. Eerder breakbeats ofzo

Idd die beat moet wel anders, zoals ik al zei, meer rau, meer break, meer big, beetje ala F.B.S. dus.

Beter goed gejat dan minder goed verzonnen. 8D

ik heb zelf nog een leuke 'side project'. Heb het nummer "mister moneyman" van Barrington Levy in de remake..

Arv

Niet echt mijn ding... Ik had het idee dat het bij 1.21 min. niet helemaal is zoals het hoort. Het geluid wordt opeens harder.
Apart soort muziek...

Dank voor de commentaren :) (al waren ze niet allemaal positief natuurlijk haha).
@Arv: Ik vind het origineel ook zeker een lekkerder feel hebben hoor. Doel van dit remixen was dan ook niet om de feel van het origineel te behouden, maar veel meer een eigen draai eraan te geven.
@Mexes: bij 1.21 gaat het idd niet helemaal goed met de mix (maar ik ga het lekker niet meer veranderen :P ;) )
@Flesje: FBS beats, tja, dat kan ik niet hoor.... Misschien als ik er heel veel tijd insteek, maar dat ga ik niet doen. Het resultaat (zoals het nu dus is geworden) heb ik in een paar uur gemaakt afgelopen zaterdagavond. Ik denk dat ik vanaf het moment dat ik het nummer in mijn wave-editor had geladen tot en met het uploaden, er ongeveer 4 uur mee bezig ben geweest.

Bedankt voor het luisteren allemaal. Misschien zijn er nog meer mensen die hun mening willen profileren?

Ik vind het wel lekker klinken hoor.

hoor het wel op laptopspeakers, maar klinkt lekker swingend.

Origineel geplaatst door AOR
Ik vind het wel lekker klinken hoor.

hoor het wel op laptopspeakers, maar klinkt lekker swingend.

verkeerde topic :) Deze post hoorde in je andere tracktopic.

klinkt wel grappig, maar meer ook niet. het pakt me niet echt ofzo. Ben ook niet echt HEEEl bekend met het origineel.

Vind het melodieloopje een beetje langweilig worden. ;)

Grappige remix, maar (idd) niet echt pakkend.
Nou valt dit nummer ook niet echt makkelijk te remixen denk ik, er zit bijv geen echt herkenbare melodie in (buiten de zanglijn dan natuurlijk).

Vrolijk is het iig zeker !

gelukkig heeft het ook niet de pretentie meer dan grappig te zijn ;) Bedankt iig voor de reacties tot nu toe!

ik vinnet nog wel klinken. gewoon lekker dansbaar.
het orginaal ken ik wel niet eigelijk. maar reggae enzo interesseert me niet echt.

Back