Nova programs opslaan in performance mode

smackos

Gepokt en gemazeld
Ok ik ben lekker bezig met het maken van een nummer op de Novation Nova Laptop in performance mode.

Nou is het meer dan logisch dat ik in die modus een geluid aanpas, een bas wat meer cut off geef, een string attack verander of gewoon een fris nieuw geluid erbij programeer.

Nu als ik de performance dan weer wegschrijf heeft die die veranderingen in de programs niet gesaved.

Dit moet toch kunnen, denkik?!

Overigens een supergaaf ding die Nova!

Re: Nova programs opslaan in performance mode

Origineel geplaatst door smackos
Ok ik ben lekker bezig met het maken van een nummer op de Novation Nova Laptop in performance mode.

Nou is het meer dan logisch dat ik in die modus een geluid aanpas, een bas wat meer cut off geef, een string attack verander of gewoon een fris nieuw geluid erbij programeer.

Nu als ik de performance dan weer wegschrijf heeft die die veranderingen in de programs niet gesaved.

Dit moet toch kunnen, denkik?!

Overigens een supergaaf ding die Nova!

Trancebak bij uitstek:duivels:

Moet je ze niet eerst per program saven? dan kun je ze aanspreken in de perf. mode.

Ja echt super dikke supersaws voor mijn trance producties

Jaaa toch hoogwaterbroekeflikkers van den haag tot station woerden

Uhmmm...volgens mij ben ik er achter, het is wellicht de functie die vraagt om "Update programs [yes/no]"...die stond uit :D

Eerst een program saven is een optie maar dat werkt natuurlijk niet lekker. Als je multitrimbaal bezig bent tijdens een nummer is er altijd wel wat te veranderen.

Back