EMS Synthi Avs

demian

Ojee

Attachments

• avs.jpg
    avs.jpg
    12,7 KB · Bekeken: 123
wat een opperlelijke interface...

verder kan ik er niets over zeggen eigenlijk.. softsynths zijn niet m'n ding

HW owns:gaap:

:biertje:

Origineel geplaatst door paul
wat een opperlelijke interface...
verder kan ik er niets over zeggen eigenlijk.. softsynths zijn niet m'n ding
HW owns:gaap:
:biertje:
Dan ken je je klassiekers niet; het origineel ziet er net zo opperlelijk uit ;).

Ach ja... beter dan een SynthEdit-plugin, zullen we maar zeggen.

Ik kan me vaag herinneren dat Robin Wood van Ems london een poos geleden gezegd heeft dat hij niets van ontwikkeling van deze softsynth afweet en dat het absoluut geen origineel Ems product is.

Misschien is het wel een goed produkt maar Rehberg is nogal vaag en met een muis pinnetjes patchen lijkt me weinig aan:D

weet iemand hoe je die demo aan de praat krijgt?
komt nergens bij mijn vst instruments te staan na het installeren.

Origineel geplaatst door mdv
weet iemand hoe je die demo aan de praat krijgt?
komt nergens bij mijn vst instruments te staan na het installeren.

Moet je effe bij het installeren je vst plugins map selecteren, anders lukt het inderdaad niet.

vaag ik krijg de optie niet om mijn vst plugin map te selecteren...

ah toch wel :)
had niet door dat de installatie dir de vstplugin dir moest zijn... :stupid
bedankt!

Kunnen we weer ff ontopic,

Mij lijkt het wel leuk om een overzicht te maken van alle ems synthi vst pluggies en eventueel een vergelijkend waren onderzoek.
Misschien dat iemand wil helpen er mee??

vergelijking met de echte vcs3/synthi? of vergelijking met elkaar?
als ik het goed begrijp zijn al deze synthi clones namelijk niet echt "clones". gewoon gemaakt in synth edit met dezelfde funstionaliteit maar zonder enige specefieke "modeling" van de sound van de analoge hardware.

Origineel geplaatst door mdv
vergelijking met de echte vcs3/synthi? of vergelijking met elkaar?
als ik het goed begrijp zijn al deze synthi clones namelijk niet echt "clones". gewoon gemaakt in synth edit met dezelfde funstionaliteit maar zonder enige specefieke "modeling" van de sound van de analoge hardware.

vergelijking met elkaar bedoel ik, welke het lekkerst klinkt..en cpu usage etc..
ik vind de pluggies ook erg interssant want de functionaliteit spreekt me ook zeer aan,
of het geluid dan 100% identiek is boeit me niet zo.

Maar voor de duidelijkheid, ik vraag niet specifiek jou hiervoor ;), jouw mening is me duidelijk! :D

Bericht door een moderator:
geen soft vs. hard discussie op deze plek! whatever

Net de demo even geprobeerd, en wat een vette plugin...
Was al een poosje opzoek naar een goeie FX softsynth. Was al een beetje uitgekeken op invader

ff de demo gechecked....vet hoor....lekker geluid en bijzondere sounds....:okdan:
deze wordt trouwens gemaakt door de makers van de originele Synthi's....

wel een beetje aan de prijs.....350 euro....(maar ja,een echte kost 4500 euro)...:bekdicht:

Back