[break-achtig]D-Ranged - Break That Shit!

D-Ranged

Lid in me broek
Hallo :)

Deze keer geen hardcore van mij, ik heb eens iets anders geprobeert....
Is voor mij de eerste keer dat ik zoiets gemaakt heb, maar vond het leuk om te doen.

Vocals zullen velen uitgekauwd vinden maar ik hoor deze vocals al zolang als ik naar house luister en ik moest en zal m zelf ook eens een keer gebruiken :P

D-Ranged - Break That Shit!

Feedback is altijd welkom :kroon:

Laatst gewijzigd:
Leuk duister begin. Tussen 1.05 en 1.49 vink het wat minder mooi klinken, misschien beter weg laten of vervangen, vind het er niet echt bij passen. Vanaf 1.49 mooi sweertje. Wouw 3.33 nog mooier.

Is wel goed voor de rest.:)

ik vind m lekker :D
t begin heeft alleen toch wel erg veel van hardcore weg ;) de break klinkt ook sfeervol.de rest ik ook goed alleen ik vind de melodie wel een beetje vrolijk. maar das een kwestie van smaak ;)

Géén hardcore? Ehh, duidelijk familie ervan! ;) Ja toch niet dan?
Beetje rauw qua klank, maar heeft genoeg energie!
Niet verkeerd!

hmm.... goeie titel...
Wanneer komt die breakbeat nou? ow verrek ja, daar komt wat. Ja, dat stukkie daarvoor, met die heftige bassdrums, dat mag misschien wel wel wat minder. De breakbeat zelf is wel leuk. En een argument dat je die samples zelf ook eens een keer moet gebruiken? :confused:
Dit is niet echt mijn style zal ik maar zeggen, zou wat meer nadruk geven aan de breakbeat.

Dat argument vat je dan verkeerd op, ik hoor dit al van kinds af aan en heb het altijd al coole vocals gevonden...maar ondanks dat het al zo vaak gebruikt is 'moest en zal' ik ze zelf tóch nog steeds eens gebruiken.:)

Maar bedankt voor de feedback allemaal:okdan:

Back