MC-303 voor 50€

oke heb net ff gebeld... en kreeg idd henk aan de lijn, die voor 50 euro een 303 verkoopt.

hahahahahaa, aardig gek... hij stapte over op software zei ie...

ik ga m morgen snel halen voordat ie weg is.

Tja, dit is wel erg goedkoop.
Blijft handig voor erbij........*wie is er niet mee groot geworden?*;)

Origineel geplaatst door bouncemasters
oke heb net ff gebeld... en kreeg idd henk aan de lijn, die voor 50 euro een 303 verkoopt.

hahahahahaa, aardig gek... hij stapte over op software zei ie...

ik ga m morgen snel halen voordat ie weg is.

Heb je echt een deal gesloten? Er wordt al overboden inmiddels namelijk..

nee geen deal gesloten, zit niet echt te w88 op n 303.

maar wou ff stjekken of t echt was...

bel m morgen nog n keer, als ie m dan nog heeft ga ik m wel ff halen denk ik.

Veelste duur voor zo'n waardeloos apparaat. Ze zouden me moeten betalen om dat ding m'n studio'tje te laten ontsieren..

Maardatismijnmening..

Origineel geplaatst door The Unholy
Veelste duur voor zo'n waardeloos apparaat. Ze zouden me moeten betalen om dat ding m'n studio'tje te laten ontsieren..

Maardatismijnmening..
Alleen de adapter is het al waard....

ff mijn mening.. Het is echt een prima bakje... Eenvoudig als extra sequencertje te gebruiken..

Maardatismijnmening..

Ja ja, dat moet jij zeggen met je Behringer studio:P

Maar ff serieus, als sequencer is het wel 50 eurotjes waard. Kijk de geluiden zijn waardeloos, maar verder werkt ie wel lekker simpel.

MC-303 als sequencertje?

ECHT NIET !
de timing van dat ding slaat echt helemaal nergens op, dat zweeft en schokt alle kanten op; zelfs in de preset patterns ! Ik heb er zelf jaren mee geworsteld en het is een heel aardig en ook nuttig ding (zeker voor 50 euri!) maar niet geschikt als sequencer, hooguit als extra soundjes bak. Leuk voor de eerste schreden maar niet echt goed te integreren in een grotere setup. De bizarre Midi implementatie helpt ook niet echt mee

Ik zelf vond em altijd wel handig, als ik een cool geluid had gemaakt, en dan ff kijken hoe die in de melodie klonk.
Vond ik met me 303 ideaal werken.
Maar nu heb ik een MPC, dus tis inderdaad waardeloos als je het daarmee vergelijkt, maar ja voor 50 euro man, das echt bar weinig, maar hij zal ook wel voor minstens 100 euro de deur uit gaan denk ik.

Maardatismijnmening..

Tja, als je uit een MC303 geen bruikbaar geluid kunt halen zal dat met je Virus C ook wel een uitdaging zijn. In principe is elke stukje gear gewoon bruikbaar. Misschien niet zo veelzijdig, maar bruikbaar is het altijd! Vooral zo goedkoop!

Origineel geplaatst door Acidfever
Tja, als je uit een MC303 geen bruikbaar geluid kunt halen zal dat met je Virus C ook wel een uitdaging zijn. In principe is elke stukje gear gewoon bruikbaar. Misschien niet zo veelzijdig, maar bruikbaar is het altijd! Vooral zo goedkoop!

Mensen hier maken zich er wel druk over dat ik dat ding afkraak.. Ben ik de eerste die dat doet ofzo??

De mc-303 was het eerste apparaat wat ik kocht. Ik was een jaar of 14 en heb m dus na 2 dagen teruggebracht omdat ik met een programma als fasttracker veel en veel meer kon.
Dit jaar heb ik m voor de grap nog eens gekocht voor de zogenaamd bruikbare geluiden maar weer moest ik tot de conclusie komen dat het gewoon een waardeloos ding is..

En hoe kun je de mc-303 nou vergelijken met een wereldsynth als de Virus C?? De mc-303 is niets meer dan een ruizende 16-bit sample bak met een filtertje en wat effectjes!

8o)

Absoluut handig voor erbij...

ik hoorde toevallig weer een oud md-tje, MC303 met S3000i samples,
erg goed.

Inmiddels is er al 90 euro geboden voor die MC303, dus voor 50 euro krijg je hem echt niet meer!!!!!!!!!!!!!

Phochos:D

en hoe is het afgelopen? ik zie hem nog steeds staan, met zelfs een bod boven de 100 euri...

Ik heb hem ook gebeld. Er staat een fout in de advertentie, het is een transistor bass 303 ofzo.

-C-

Back