Aanschaf nieuw mengpaneel, wie helpt ?

Origineel geplaatst door DJ41
zei ik toch... digitale distortion klinkt ruk! :)

Eén woord.

Industrial.

:erm:

Ik heb ook een Eurodesk... Ik verklaar niet dat ie super is, maar echt klote is ie nou ook weer niet. Van de ruis heb ik nog nooit last gehad.. En hij klinkt best leuk als je gaat overstruren hoor. Okee, als ik meer geld over zou hebben ging ik ook voor een mackie, maar ja he?

Arv

WAT ZEG JE?!!?! ;)

LOL :o:

Kijk digi distortion is heel erg cool. Je moet gewoon eens een goede horen. Geen gewone maar een multiband distortion. Een quadrafuzzie ofzo. Enne ja we raken wel erg off topic.

een quadrafuzz is dus geen digitale distortion maar een digitale emulatie van analoge distortion...ga maar eens een DAT recorder oversturen, dan weet je hoe digitale distortion klinkt...kraakpiep....alsof je een ZX spectrum cassettebandje afspeelt! ;)

Olaf

Dat wilde ik nou net mailen... Dat is gecontroleerde dist. en dat andere is niet echt in de hand te houden IMO en klinkt voor geen meter.

Arv

Iedereen tegelijk zingen:

En.....Behringer is kut OLE OLEEEEE
En.....Behringer is kut OLE OLEEEEE

:duivels:

Ik heb een keer gezien dat iemand een XLR mic in een MX8000 wilde proppen en stekker zo dwars door het paneel in drukte!!!!

Die compressors van hun zijn ook echt HEEEEL klote. Als je denkt dat je een "betere" sound krijgt door zo'n autocom eroverheen te kwakken, nou vergeet het maar. Het gaat alleen meer ruizen!

ah tim toch! en je vond mijn nieuwe behringer mixer nog wel zo geil eruitzien! ;)

Olaf

cognitieve dissonantie!

Ik denk altijd maar: als je er maar kunt doen waar je hem voor wilt hebben en ook nog een beetje klinkt..

Om te zeggen dat Behringer kut is slaat natuurlijk nergens op. Hoe verklaar je dan dat Behringer nog steeds heel erg populair is? En dat de verkopen heel goed lopen? Beetje overdreven dus lijkt mij.

Om te zeggen dat Behringer kut is slaat natuurlijk nergens op. Hoe verklaar je dan dat Behringer nog steeds heel erg populair is? En dat de verkopen heel goed lopen? Beetje overdreven dus lijkt mij.

Waarom ze populair zijn???? DE PRIJS!

Behringer is niet goed! Ook zeker niet slecht!

Je krijgt gewoon waar je voor betaald! Logisch dus dat mackie beter is dan behringer want die tafels zijn gewoon stukken duurder!

Ikzelf heb een spirit tafel! Echt wel leuk alleen wordt ie voor mij nu te klein. Ik denk dat ik maar eens een grotere moet aanschaffen...

Voor mij in ieder geval geen behringer!

ghehe, dit doet mij denken aan een verkoper uit Arnhem, Eiland Muziek.

ik: meneer, verkoopt u ook spirit's?
verkoper: die zooi met plastic knoppen waarvan de prijs 2 keer zo hoog ligt als met dit schitterende behringer spul?
ik: ja, die ja, die heeft u niet?
verkoper: nee, allemaal troep, net zoals Mackie, het is allemaal 2 tot 3 keer zo duur, maar of het beter is? dacht het niet.. *verder geratel van z'n pro-behringer speech*
ik: ok, dan weet ik weer voldoende, tot ziens. :fuckoff:

Laatst gewijzigd:
dat is wel een hele botte verkoper.. Afgezien van het feit of hij de waarheid spreekt (:) :)) zit je natuurlijk niet te wachten op een verkoper zijn persoonlijke voorkeur, want dat is VAST iets wat in de etalage staat!

Arv

Origineel geplaatst door krz
ghehe, dit doet mij denken aan een verkoper uit Arnhem, Eiland Muziek.

ik: meneer, verkoopt u ook spirit's?
verkoper: die zooi met plastic knoppen waarvan de prijs 2 keer zo hoog ligt als met dit schitterende behringer spul?
ik: ja, die ja, die heeft u niet?
verkoper: nee, allemaal troep, net zoals Mackie, het is allemaal 2 tot 3 keer zo duur, maar of het beter is? dacht het niet.. *verder geratel van z'n pro-behringer speech*
ik: ok, dan weet ik weer voldoende, tot ziens. :fuckoff:

Ik heb ook nooit gezegd dat dat Mackie of Spirits slecht zijn toch? En trouwens, meneer krz, DJ Promo werkt ook nog steeds met een MX9000 die hij nu als 2de mixer gebruikt! (vroeger werkte hij uitsluitend met die mixer). En hij was er best tevreden over.
Ik ben ook zeker niet "Pro Behringer", maar zeker geen tegenstander!

Laatst gewijzigd:
Back