[wedstrijd] Experimentele electronische muziek

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door korgkonijn
wat maak je met ion, line6 echopro, grijze akai mfc en het zachte gruis geruis van behringer...

je vind het HIER en misschien wil je laten weten wat je er van denkt en of je het mooi vind...

:kimono:

Re: komtie

Re: komtie

Origineel geplaatst door Hazes
Misschien past het niet helemaal in de geest van deze thread, maar nooit geschoten is altijd mis.... Daarom hier PatcK!

Origineel geplaatst door Roel
vocoder! :) nijs

yep, micromodular dacht ik. Kan ook Q zijn. Is al weer even geleden dat ik 'm gemaakt heb.

ff leven in blazen

ff leven in blazen

:

Attachments

• kickweb.png
    kickweb.png
    10,2 KB · Bekeken: 53
Wat een geweldig initiatief dit!

Leuk om de elektronische geluid experimenten van anderen te beluisteren!

Toevallig heb ik net 'muziek' gekregen van Newman Guttman (The silver scale 1957) en andere band buigers en experimentele geluidskunstenaars. (Joji Yuasa, the sea darkens 1987 - Johannes Goebel, Vom Ubersetzen uber den Fluss 1987/88 - De laatste is een bandopname van de zee, waar doormiddel van het uitrekken van band en het werken met meerder bandrecorders een nieuw geluid ontstaat. Klinkt een beetje spooky, maar toch ook echt heel diep en interessant!)

De track Fugu Hire Zake van Hans klinkt lekker! De track moving_objects_1.mp3 klonk goed, dus ik ga de rest van deze thread ook maar eens doorspitten?:okdan:

Mijn poging liep een beetje uit de hand...

Ben na het maken van een paar automatisch geluid producerende dingen in de ban geraakt van de bizarre geluiden. Toen heb ik het geluid opgenomen en er wat extra muziek overheen gepingeld.

Download Synthese Harmonica Automata

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Symen
Wat een geweldig initiatief dit!
Mijn poging liep een beetje uit de hand...
Download Synthese Harmonica Automata

Vooral dingen uit de hand blíjven laten lopen zou ik zeggen! :-)

Syn.Ha.Ma is errug goed. Alle hier gepostte tracks eigenlijk... (en ik heb alleen deze 7e pag nog maar bekeken, snel binnenkort de rest van de thread langs!)

Andere favoriet (3e keer op repeat nu :-) phdub, van KorgKonijn. Weet niet of m'n buren d'r zo blij mee zijn, met die zware drone... érrug lekker! javascript:smilie(':halleluja')
halleluja

OK, laatste dag.

Iedereen die nog een track post voor 24:00.000000 uur EST vandaag doet mee en ander pech.

Daarna gaan we kiezen.

... en voor iedere track die 'n persoon heeft ingezonden verkrijgt deze een extra stem.

(realiseert zich...) een soort van polyfonie, dus! :D

Maargoed, hierbij verklaar ik deze contest voor gesloten? Aangezien het na 24:00u is, inmiddels...

He sjaak Sept is nog niet voorbij.
Nog 22.30 uur of zo.

Nog heel ff dan.

Ah..... toe nou. He ...... he........ he.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back