Akai ME80P is het wat ?

Emmie

Stamgast
In de search voor een patchbay een akai ME80P gevonden. Is het wat ? Degene waar ik hem van koop weet niet heel veel van het apparaat en kan er zelf weinig van vinden op internet. Dus iemand hands-on ervaring ?

Kan hem waarschijnlijk kopen voor 75 euro => beetje goede prijs ?

kijk ! was even vergeten op die forum zelf te zoeken en wat blijkt ... redelijk apparaatje welke mooi bij mijn setup pas (akai grijs :halleluja )

Persoonlijk heb ik geen ervaring met deze patchbay, maar ik heb ooit iemand ontmoet die dat ding vloekend het raam uit wilde gooien.

Probleem was dat hij de instelling niet onthield. Het vermoeden was dat er een batterij in zat die leeg was... :stupid

Verder weet ik ook niet over er veel mogelijkheden op zitten en of hij kan MIDI-mergen.

Zelf heb ik een Roland A880 en ik zou geen andere meer willen :P

hmm...nouja ik weet ondertussen dat hij sowieso 2 midi kanalen kan mergen. Maar de prijs is wel 100 euro geworden...en dat vind ik toch net even teveel denk ik. Dus ga waarschijnlijk de Little 2m kopen (zie andere threads)

nog bedankt voor de info !

Ik heb er 3 !! zijn perfect als patchbay, zeer uitgebreid intestellen en met 8 in en 10 een van de meest veelzijdige patchbays.

Back