onze eerste.......

D-Lay

Ingeburgerd
Tsja voor de leeuwen ermee.
ons eerste samenwerkingsproject (eebee en d-lay) genaamd DREAMCATCHER

wat vinden we ervan?

home.dse.nl/~rover8772/work/dreamcatcher.mp3 (rechter muis en doel opslaan als, anders werkt ie niet helemaal goed ...)

greetz D-Lay

We willen maar al te graag jouw track afkraken tot op het bot ;) ... maar dan moet je even je url fixen.

Attachments

• dse.gif
    dse.gif
    13,5 KB · Bekeken: 63
tis wat met die server, ben ff op zoek naar nieuwe webspace, plaese be patient.....:( :( :(

lekker punchy trance trekkie :) Piano staat iets te hard naar mijn idee, maar verder wel leuk, hoewel het wel behoorlijk cliché is.

Het pianoriffje is een beetje te braaf, dat zou iets snediger mogen zijn. Komt ook wel door het akkoordenschema dat een beetje te voor de hand liggend is omdat dat al zo veel gebruikt is. Maar 't is je eerste zei je, dus dan mag dat toch wel. Al het overige waar ik niets van zeg is overigens gewoon goed voor mij... 8)

Save target as......

FTP.jpg

Ik heb m :D '

Ik vind je track zeker wel lekker klinken, alleen die piano vind ik een beetje apart, zeker als lead vind ik 'm niet echt passen. Hij staat ook vrij hard. Ik zou 'm er uit halen, en iets anders voor verzinnen.

Halverwege heb je een break, en begin je even later weer opnieuw. Bouw het iets spannender op, het moment waarop die piano er in komt, is ook een beetje zwakjes.

enne...hijs wel lang he? :D

Succes!

Bericht door een moderator:
Samengevoegd. Het was écht niet nodig om hier nog een tweede topic voor te openen!

Het klopt allemaal wel, maar ik vind het niet echt pakkend. Hierboven is het woord braaf ergens al gebruikt. Dat woord vind ik wel op zijn plek.

Leuk hoor voor een eerste keer...

Ik wou dat mijn eerste producties zo lekker waren...

Maar ben het ook erg mee eens van wat hierboven allemaal wordt genoemd...
1. Braaf
2. Standaard accoord schema
3. Piano te hard. (niet netjes afgemixed. Als je lead geen zang is, dan hoeft hij meestal niet zo hard.)
4. Piano er uit. (Ik zou hier een veel vetter geluid voor nemen. Iets wat meteen ook lekker appart is.)
5. Heftigere breaks nodig (betere opbouw. Je zou misschien nog een compleet nieuwe break er tussen kunnen doen, met andere geluiden en een andere melodie. Misschien zelfs even een ander accoord schema.)
6. Net een min of 2 te lang

Maar wat zit ik eigenlijk te zeiken... prima nummer... Wacht maar tot er wat van mij gepost wordt hiero... dan ken jij 's lekker zeiken ;)

Oh, dit is natuurlijk je eerste track. Dan mag ik best iets minder streng zijn ;). Voor een eerste track is het zeker wel knap gedaan. Mijn eerste tracks klonken zeg maar niet zo :D

Eindelijk weer een track die het beluisteren waard is.:okdan:

Klinkt zeker niet slecht en de piano is juist de rode draad door deze track
dus gewoon er in houden , verder is de Track nog wat leeg misschien wat dames vocale
in het begin en bij de wat rustige gedeeltes maakt het meer compleet.

Ook het staartje naar het eerste einde is niet echt nodig, ik denk met nog
wat kleine aanpassingen kan deze track heel leuk worden.

Ik hou niet echt van trance, maar ik vind dit best een lekkere track.
Wat de piano betreft: die maakt het idd nogal braaf. Maar op zich vind ik het melodietje wel wat hebben om zn simpelheid. Alleen qua geluid valt ie er nogal buiten.
Ik zou um zelf denk ik een beetje lo-pass filteren en een beetje detunen. Vooral dat laatste zou het wat spannender maken!

Het geluid vind ik verder erg goed. Mooie filters enzo.

grtz, Paul

1. Braaf ( het is natuurlijk geen hardcore )
2. Standaard accoord schema ( beter goed gekopieerd dan slecht verzonnen )
3. Piano te hard. ( na dat is belangrijk )
4. Piano er uit. ( wel nee )
5. Heftigere breaks nodig ( dit nummer is rustig in opbouw ,Heftigere breaks zou dit juist verstoren)
6. Net een min of 2 te lang ( nummer kan best langer zijn als je het maar interessant houdt)

Back