JohnnyBusca
rocket scientist
Vroeger toen je nog kon reageren op marktplaats threads, toen stonden ze pas op de voorgrond! Sommige leden willen dat nog steeds! Wat vind jij daarvan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bikkel
Ik vind het sociale aspect gecombineerd met de marktplaats ideaal, als ik iets wil kopen of verkopen dan is het toch vaak van of aan iemand die je ook op een andere manier 'hebt leren kennen'. Kijk je wordt vroeg of laat een keer genaaid als je veel 2e hands spullen koopt en verkoopt, maar op SF is dat eerder laat of nooit.
Van mij hoeft er niet veel aangepast te worden, het zou leuk zijn als iemand kan bepalen of een verkoop thread wel of niet gelocked is voor anderen, maar verder vind ik het prima, ook als het zo blijft.
en soms zijn die topics juist weer een drijfveer voor mij om weer eens wat leuks nieuws aan te schaffen, als ik bijvoorbeeld weer eens een apparaat te koop zie staan waar ik spontaan van ga kwijlen
minder leuk voor de portomonnee, maar ach, daar kan ik mee leven 

Origineel geplaatst door witteredink
c) Het mag niet als de schuld van het forum bekeken worden dat er veel topics zijn
sinds JIJ de laatste keer langskwam. Je kan dus ook vaker langskomen, en dan lost het probleem zichzelf op.
Origineel geplaatst door fuse
Dus eigenlijk is dit een soort marktplaats met als extraatje een hoekje waar je vragen kan stellen?
Origineel geplaatst door hermax
Daar gaat het niet over. Niemand zegt dat er teveel topics zijn.
dat is op zich misschien ook nog niet eens zo'n slecht idee inderdaad.. die drempel voordat je op het marktplaats gedeelte iets kan openen o.i.d. .. Probleem wat je dan misschien alleen weer krijgt is dat die persoon in kwestie allemaal bullshit posts gaat lopen maken om over die drempel te zijn, en of je daar zo blij van moet worden??Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
Ik stoor me er eigenlijk meer aan dat mensen zich aanmelden op het forum, alleen om dingen te verkopen (zonder vermelding van richtprijs en zondat dat je kunt zien waar die persoon woont...) en vervolgens nooit meer iets van zich laten horen hier. Op zundappforum bijvoorbeeld, hebben ze een drempel van 10 of 20 posts ofzo, die je moet hebben voor je dingen op de marktplaats gedeelten mag zetten: dit hebben ze gedaan om handelaren en oplichters tegen te gaan.
Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
Ik stoor me er eigenlijk meer aan dat mensen zich aanmelden op het forum, alleen om dingen te verkopen (zonder vermelding van richtprijs en zondat dat je kunt zien waar die persoon woont...) en vervolgens nooit meer iets van zich laten horen hier. Op zundappforum bijvoorbeeld, hebben ze een drempel van 10 of 20 posts ofzo, die je moet hebben voor je dingen op de marktplaats gedeelten mag zetten: dit hebben ze gedaan om handelaren en oplichters tegen te gaan.
, ik heb nog nooit wat verkocht hier
, dus 1000 treads dan pas mag je wat verkopen hier...
Origineel geplaatst door shortwave
De post-telling is dan ook uitgezet op het nieuwe-leden forum. M.a.w. je kan zoveel mensen welkom heten als je wilt, het telt niet meer mee voor je aantal posts[/B]
Origineel geplaatst door klausito
Dit klopt niet (meer), vanmorgen iemand welkom geheten en mijn post telling ging met 1 omhoog.
Alleen al omdat je zundappforum is deze post briljant..Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
Alhoewel.. het percentage marktplaats / overige is dan wel gunstiger en dat was de bedoeling van deze draad.. 
Origineel geplaatst door anoniempje
lees dan ietsje verderop het bericht van johhny busca ze worden wel geteld maar niet geindexeerd

Origineel geplaatst door hermax
Wordt het niet erger en erger?
Ik log in, heb 51 nieuwe berichten waarvan 32 verkoopsthreads...
Geen enkele mogelijkheid om visueel iets te doen?
Origineel geplaatst door anoniempje
zolang het maar niet gescheiden wordt, ik koop liefst alleen hier op synthforum, je weet dat die persoon bijv een tijd op synthforum zit en ik kan me niet voorstellen dat iemand z,n eigen naam hier zwart wilt maken.