Een suggestie voor de marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Ik realiseer me dat er al een aantal topics over de markt zijn geweest en dat de meningen hierover nogal verschillen én dat niet alles te implementeren is.

Maar......

Wat mij persoonlijk wel handig zou lijken is om de marktplaats ipv 1 categorie "te koop/ruil" op te delen in een paar basis categorieeen

- Hardware synths (dus géén software)
- monitoring
- overige studio hardware
- kabels
- Software

en om dan tevens niet één verkoop topic per gebruiker, maar gewoon een verkoop topic per item. Dat maakt het zoeken een stuk overzichtelijker en je komt nog eens wat leuks tegen wat nu door een mod onderaan een verkoop topic is geplakt met een titel die al lang niet meer de lading dekt.

alle regels moeten natuurlijk wel intact blijven, dus:
- niet vaker dan 1x in de 3dgn bumpen
- vraagprijs verplicht
- geen niet studio artikelen
- geen PC artikelen
- etc etc

op deze manier lijkt de markt mij een stuk overzichtelijker te worden én met minder beheer voor mods (verplaatsen ads, zoeken naar andere ads van TS om hem daar onder te plakken, verzoeken om wijzigen advertentietitel etc etc)

win/win toch?

shoot! :okdan:

Dus, wie meerdere, verschillende zaken verkoopt moet in elke categorie een draadje openen?
De topictitel kan op verzoek toch ook aangepast worden door een moderator?
Te overwegen inderdaad...
Ik weet niet of dat te organizeren is met wat nu allemaal al in de marktplaats staat tenzij deze uitdooft (niet meer aan te vullen) en er een nieuwe, uitgesplitste versie komt?
Ik denk zomaar wat luidop hoor ;)

Cheers,
Exo. :mega:

klopt, je verkoopt namelijk ook niet alles in één keer toch? is volgens mij allemaal veel gemakkelijker

klopt, het is niet het eerste voostel, maar wel kleine moeite, groot plezier

Ik denk dat het forum reeds genoeg subtopics heeft. Enuuuuh, marktplaats is slechts een service, geen levensbehoefte ven het forum.

Ik denk dat het forum reeds genoeg subtopics heeft. .....
Klopt , regel is een beetje ,als er eentje bijkomt gaat een ander weg of word ge-merged met een ander subforum.

Onderverdelen van subfora , dus 1 subforum met daaronder meerdere "child" subfora was technisch op dit moment niet goed mogelijk met deze versie software.
Dus op "te koop " klikken dat je hier de onderverdeelde fora vind met in elk de verkoop threads. [ snap je het nog ? ] ;)

Zelf vind ik eigenlijk dat een verkoper nog meer alles samenvoegt wat die verkoopt.
Nu zie ik al vaak per item iets aangeboden worden.

En wat mijn collega al vertelde , de marktplaats is slechts een service.
[ Een gerucht en zeker een optie in de toekomst ,is dat deze ooit in zijn totaal opgeheven wordt , maar laten we hier niet te veel aan denken ,of er een discussie punt hier van maken.... het is een gerucht]

Ik denk dat het forum reeds genoeg subtopics heeft. Enuuuuh, marktplaats is slechts een service, geen levensbehoefte ven het forum.
5 categorieën erbij maken in de markt is echt 5min werk
nieuwe topics kunnen dan daar geopend worden en de oude sluiten vanzelf wel weer bij verkoop. lijkr me een eluke manier om je leden van dienst te zijn.

via die andere marktplaats verkoop je 10 x vaak als hier....:P

tis leuk hier op sf met zijn marktplaats, maar echt productief is het toch niet

Ik post hier sinds ik marktplaats heb gevonden, dus ik zou de waarde ervan, naar 't trekken van sommige 'leden' niet onderschatten
Ik zou het spijtig vinden als 't wordt opgesplitst, het kost me meer tijd om te zoeken naar aanbiedingen, en een gear slut zoals ik verspeelt zo al uren :)

wow! dus je opent liever 100 topics van nietszeggende posts dan binnen de categorie van je interesse ff 20 topictitels te lezen? dás best opmerkelijk :D

Mensen verschillen.......
Het onderwerp is sowieso al tig keer besproken en toch zwengel je het verhaal weer aan, dat vind ik nou opmerkelijk:)

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back