Ik realiseer me dat er al een aantal topics over de markt zijn geweest en dat de meningen hierover nogal verschillen én dat niet alles te implementeren is.
Maar......
Wat mij persoonlijk wel handig zou lijken is om de marktplaats ipv 1 categorie "te koop/ruil" op te delen in een paar basis categorieeen
- Hardware synths (dus géén software)
- monitoring
- overige studio hardware
- kabels
- Software
en om dan tevens niet één verkoop topic per gebruiker, maar gewoon een verkoop topic per item. Dat maakt het zoeken een stuk overzichtelijker en je komt nog eens wat leuks tegen wat nu door een mod onderaan een verkoop topic is geplakt met een titel die al lang niet meer de lading dekt.
alle regels moeten natuurlijk wel intact blijven, dus:
- niet vaker dan 1x in de 3dgn bumpen
- vraagprijs verplicht
- geen niet studio artikelen
- geen PC artikelen
- etc etc
op deze manier lijkt de markt mij een stuk overzichtelijker te worden én met minder beheer voor mods (verplaatsen ads, zoeken naar andere ads van TS om hem daar onder te plakken, verzoeken om wijzigen advertentietitel etc etc)
win/win toch?
shoot!
Maar......
Wat mij persoonlijk wel handig zou lijken is om de marktplaats ipv 1 categorie "te koop/ruil" op te delen in een paar basis categorieeen
- Hardware synths (dus géén software)
- monitoring
- overige studio hardware
- kabels
- Software
en om dan tevens niet één verkoop topic per gebruiker, maar gewoon een verkoop topic per item. Dat maakt het zoeken een stuk overzichtelijker en je komt nog eens wat leuks tegen wat nu door een mod onderaan een verkoop topic is geplakt met een titel die al lang niet meer de lading dekt.
alle regels moeten natuurlijk wel intact blijven, dus:
- niet vaker dan 1x in de 3dgn bumpen
- vraagprijs verplicht
- geen niet studio artikelen
- geen PC artikelen
- etc etc
op deze manier lijkt de markt mij een stuk overzichtelijker te worden én met minder beheer voor mods (verplaatsen ads, zoeken naar andere ads van TS om hem daar onder te plakken, verzoeken om wijzigen advertentietitel etc etc)
win/win toch?
shoot!