Scheiden marktplaats / forum

Scheiden marktplaats / forum

• onderwerpen sneeuwen in door de vele advertenties

Stemmen: 5 6,5%
  • verkoop en aanbod en zowieso vervelend

Stemmen: 1 1,3%
  • 'schoppen' moet verboden worden, dan valt het verder wel mee

Stemmen: 2 2,6%
  • verwijder het uit het 'nieuwe posts' overzicht

Stemmen: 9 11,7%
  • nieuwe verkoop en aanbod advertenties uitsluitend op maandagen

Stemmen: 2 2,6%
  • ik heb nergens last van, het is prima zo

Stemmen: 58 75,3%

• Totaal aantal stemmers
    77
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
... dat heet toch "the silent majority"? ;)

Misschien zijn er gewoon niet zoveel mensen die zich druk maken over dit soort zaken.

Origineel geplaatst door Hanz
... dat heet toch "the silent majority"? ;)

Misschien zijn er gewoon niet zoveel mensen die zich druk maken over dit soort zaken.

ik denk eerder dat de meete gewoon gebruik maken van die thread :D

ik vind de marktplaats threads juist interessant..

Haal ze gewoon uit de 'nieuwe berichten' lijst. Als je dan expliciet op zoek bent naar iets nieuws, kan je evengoed naar de marktplaats sectie gaan.

Het gaat er Mad Dan gewoon maar om dat je op den duur door het bos de bomen niet meer ziet ... en dat is iets waar ik het met hem eens ben ;) .

(maar ik lig er wel niet wakker van, hoor ... zo erg is het (nog) niet :dubbel: )

:doei:

maarre....waarom komen jullie dan niet t forum checken via de voordeur? ( www.synthforum.nl )

Daar krijg je een selectie van de nieuwste berichten waar de algemeen, nieuwe leden, en marktplaats fora uitgefilterd zijn.

Wow... da's een tip... Ik kom daar binnen, maar klink altijd direct op de forum knop en dan 'nieuwe posts'... Waarom het daar dan ook niet uitfilteren?

Pff.. Waarom doet men zelf niet wat meer moeite (= uitzoeken v/d threads die je wil zien en welke niet), ipv. de Mods nog meer werk te bezorgen?

Er staat toch netjes bij dat 't "te koop/ruil aangeboden" is?

'k Bedoel 't niet 'aanvallend', btw. Vind 't alleen een beetje onnodig opzadelen met meer werk :biertje:

te koop,..juno 106 klik hier

en ook te koop,..quasimidi rave-o-lution 309,.. klikken maar

Jongens ,..t staat toch in een aparte categorie,..en r staat duidelijk bij iedere nieuwe post vermeld wat t is,..
Het is juist fijn dat er een plek is op t internet waar je niet hoeft te zoeken tussen de postzegel- en treintjesverzamelingen naar je nieuwste uitbreiding voor je studio,...

Lang leve het synthforum,..hieperdepiep :halleluja hieperdepiep :halleluja en nog 1 maal,..

HIEPERDEPIEEEEEP :halleluja

Moet zeggen dat ik blij ben met de (voorlopige) uitkomst van de poll.

Zelf heb ik er helemaal geen last van. Als je iets niet wilt zien, dan klik je er gewoon niet op. En ja, soms heb je dan wel eens zo'n dag dat er van de 60 nieuwe posts maar 5 leuk zijn, en 50 koop/verkoop. Maakt toch niet uit!!

Vind het minder leuk dat ik tegenwoordig bijna elke ochtend 0 nieuwe posts heb en dus niks nieuws kan lezen (zonder handmatig te zoeken!).

mijn mening: gewoon laten zo, werkt prima!!!

verwijder het uit het 'nieuwe posts' overzicht
Hier heb ik voor gestemd. Hoewel ik weinig post, lees ik hier toch erg veel. De post op de startpagina heb ik vroeger gevolgd. Tegenwoordig ga ik altijd direct naar nieuwe posts van vandaag.

De vervuiling hier door de marktplaats ads heeft mij ook geirriteerd. Toch zou ik die marktplaats niet willen missen, regelmatig komen er leuke dingen voorbij voor weinig. Hiervoor kijk ik dan wel weer op de startpagina. Dingen die niet de eerste of tweede dag verkocht worden zijn meestal niet interessant, of veel te duur.

Vandaar mijn keuze. Maar kan me ook goed vinden in het alles bij het oude laten, waar de meeste mensen toch voor stemmen.

Tja, jammer. De voorlopige tussenstand is duidelijk. Gisteren was meer dan de helft van de nieuwe post een berg rommel die te koop stond. Mjah... never mind...

Tja, als je op deze manier het meeste plezier beleeft aan je vrije tijd... be our guest... :confused:

Het is wel jammer dat er soms 5 onderwerpen aangemaakt worden die ook in 1 onderwerp hadden geplaatst kunnen worden. Dat is wel degelijk onoverzichtelijk, maar waarschijnlijk kan daar niks aan gedaan worden. Mensen willen hun spullen graag kwijt blijkbaar.

Toch boeiend om te zien dat 30% van de stemmers zich duidelijk ook ergert. Dat zou moeten tellen.

Origineel geplaatst door Mad Dan
Toch boeiend om te zien dat 30% van de stemmers zich duidelijk ook ergert. Dat zou moeten tellen.

ook lekker boeiend om te zien dat jij je er vooral erg druk om maakt en dit topic steeds kicked :D

... 30% is nog steeds een minderheid btw .. hihi

Ach ja. Als je ruim een kwart van je bezoekers serieus zou nemen, dan zou schoppen niet nodig zijn.

Origineel geplaatst door Mad Dan
Ach ja. Als je ruim een kwart van je bezoekers serieus zou nemen, dan zou schoppen niet nodig zijn.
Hej, mad..

Er zijn 74 stemmen uitgebracht, als dat een kwart zou zijn, dan wil dat zeggen dat we 296 bezoekers zouden hebben.. is dat zou? 10.000 hits per dag door 296.. das veel! :)

Als het hier zo slecht is, waarom kijken ze dan 33 keer per dag op deze site? Of kloppen deze berekeningen niet?

Wat ik ook niet snap is dat je deze thread wel okee vind? https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=44098

Mjah... het totaal aantal stemmers is niet representatief voor het geheel. Ik denk echter dat het merendeel van de leden zou kunnen worden verwijdert. Er zijn meer dan 6000 leden geregistreerd, maar hoeveel zijn er per vandaag aktief?

Anyway, het wordt een tweede kamer debat op deze wijze. Het is niet mijn forum/winkel.

Wat betreft de eeuwige zin, die is interaktief en creatief.

Bedankt voor de reaktie, uiteindelijk.

t is inmiddels nog minder dan 25 %

En we nemen natuurlijk iedereen serieus! Maar het is niet zo dat de mening van een minderheidje ons direct neigt tot grote aanpassingen? Zitten straks de andere 75% met een probleem!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back