Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door waxx
ik vind dbx overgewaardeerd, iedereen spreekt over dbx alsof het de beste zijn, maar ik vind zelfs de prijs die je betaald veel te hoog voor de kwaliteit die je krijgt
Origineel geplaatst door Bass Bizarre
Ik dacht , tis weer eens tijd voor een paar enquete's vandaar:
WAt is je favoriete Compressor merk, Ik heb er maar een paar opgeschreven.....
Origineel geplaatst door dione
jawel hoor....veel gaat naar Rietvink...![]()

Origineel geplaatst door Formant
DBX 166XL - heel erg fijn, snelle gate, pompt als de ziekte.
Focusrite Compounder - Heel erg mooi klinkende vca's, met de solidtube erop erg dik. Naar mijn idee niet geheel voor de pompende drum of baswerk, maar eerder voor het subtielere werk.
Origineel geplaatst door Nolet
Uhmmm...."Heel erg mooie klinkende vca's"...dacht 't niet. Tis juist een beetje modderig. Wat is een solidtube? Dat zit er bij mij niet op hoor...."eerder voor het subtielere werk"....Als jij een Compounder subtiel vind dan ben ik benieuwd wat jij grof en hard vind. Een Compounder is ongeveer net zo subtiel als een dronken stier in een porseleinwinkel...
Weet je zeker dat je het over de Focusrite compounder hebt? Het klinkt alsof je een totaal ander apparaat beschrijft....
)Origineel geplaatst door C738
Ik post hier even om makkelijk via de mail updates van deze zeer interessante thread te kunnen lezen.
Zelf ben ik nog op zoek naar een low budget compressor. Ik zat te denken aan de 3630 van alesis maar ik hoor ook veel over ruis. Behringer is misschien ook wel een optie voor mijn (magere) budget. Als iemand nog een leuk alternatief weet.... hit the reply button!
-C-

Origineel geplaatst door C738
Ik post hier even om makkelijk via de mail updates van deze zeer interessante thread te kunnen lezen.
!