[Track] Klinkt nu als vroeger.mp3

Lekker beatje maar die strings lopen niet super.
En wat meer afwisseling mag ook . Ik vind het toch vrij eentonig hoewel er toch wel veel gebeurd.
Verder wel ok.

Klinkt wel lekker oldschool, Yawg! Vind alleen wel dat de nieuwe percussie niet echt iets toevoegd aan je nummer maar het meer rommelig maakt.
Voor de rest gewoon dooorgaaaan....:biertje:

Origineel geplaatst door Yawgmoth
En nog naar de nieuwe versie geluisterd? En ook nog een mening erover? Ik hoor het graag.
Ja, ik heb 'm ff bij Sly Dog beluisterd, en was het wel met zijn commentaar eens. De percussie sluit net niet helemaal lekker aan bij die mooie soepele drums uit de 808. Die drums komen uit de Nord Modular neem ik aan? Ik denk dat juist een kleine aanpassing aan het arrangement meer verbetering brengt. Maar daar zal je later nog wat aan doen schreef je al.

Klopt het trouwens dat je deze bassline al eens eerder gebruikt hebt? bleepbleepbleep.mp3 heette die volgens mij. Hier komt ie er een stuk beter uit in ieder geval.

Ik vind die kick echt veeeeeel te hard in de mix... en persoonlijk ben ik niet zo'n liefhebber van zo laag gepitchte kicks...
Het beukt nu namelijk echt niet.. als je het over een p.a. zou horen , blijft er nu niks van over....(en dat deden ze vroeger wel)

groetnis!

wanneer het ruisgeluidje erin komt zou ik de beatwat complexer maken ,misschien het ruisgeluid laten moduleren door de beat (zij het met een vocoder of fm ....

Back