• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

heel veel kanalen Tascam mixers wegens verhuizing

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Ik krimp een beetje in omdat ik een huisje ga kopen. M'n spulletjes breng ik verder voorlopig onder bij een vriend, maar de mengerts gaan weg.

Tascam M2600Mk2 - 1050 euri

meterbrug
24 kanaals/24 inline
8x aux send
6x stereo return
4 bands EQ, dubbele midsweep
8 groepen
11,5cm faders
robuuste, stevige tafel met dito geluid

2 defecten, die ik evt. in overleg kan laten repareren (direct out knopje kanaal 23 heeft kuren en de input jack van kanaal 2 ook)

Tascam M3500 - 1950 euri

meterbrug
32 kanaals/32 inline met eigen fader
6x aux send
4x stereo return
4 bands EQ, dubbel midsweep
8 groepen
flexibele routing
originele standaard er onder
documentatie
helemaal goed, leren flap voorop niet zo mooi
klinkt als een dijk!

Voor de duidelijkheid. De m2600 krijg je nog wel in een gewone auto, de M3500 is een bitch om te vervoeren, dat is tenminste een studioconsole.

De gozer bij wie ik m'n spullen ga neerzetten zoekt het volgende en kan dus als (in)ruil worden gebruikt, dat regel ik wel weer met hem:

32/8 console met brug, Mackie, Ghost of A&H
Waldorf Q(+) (rack), Andromeda, MW1 met controller, XT, goede meervoudige midi-cv/gate en altijd knappe compressie

:okdan:

M2600mk

M2600mk

m2600mk2 - 1

Attachments

• m2600_left_small.jpg
    m2600_left_small.jpg
    255,8 KB · Bekeken: 56
M'n broertje zoekt weer een e-piano, dus inruil van dingen als een RD600, PF2000, A90, S80/S08 is mogelijk...

M3500 wordt morgen opgehaald... Vandaag alvast maar aan de energiedrankjes beginnen :D

Dus, ik ben nu in de stemming. Kom maar met een leuk voorstel voor de M2600...

Oh, BTW, de zoektocht naar een 32-8 console voor mijn compadre zoals eerder genoemd, wordt vanaf heden gefocust op een 32 kanaals A&H GS3000 met brug... Als u er een of meer weet, dan horen wij dat graag :okdan:

M3500 is weg... Scheelt toch wel als je de trap af moet ipv op :D

Anyways, ik ben in de stemming, kom maar met een leuk bod of voorstel voor de M2600 dan...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back