Ik krimp een beetje in omdat ik een huisje ga kopen. M'n spulletjes breng ik verder voorlopig onder bij een vriend, maar de mengerts gaan weg.
Tascam M2600Mk2 - 1050 euri
meterbrug
24 kanaals/24 inline
8x aux send
6x stereo return
4 bands EQ, dubbele midsweep
8 groepen
11,5cm faders
robuuste, stevige tafel met dito geluid
2 defecten, die ik evt. in overleg kan laten repareren (direct out knopje kanaal 23 heeft kuren en de input jack van kanaal 2 ook)
Tascam M3500 - 1950 euri
meterbrug
32 kanaals/32 inline met eigen fader
6x aux send
4x stereo return
4 bands EQ, dubbel midsweep
8 groepen
flexibele routing
originele standaard er onder
documentatie
helemaal goed, leren flap voorop niet zo mooi
klinkt als een dijk!
Voor de duidelijkheid. De m2600 krijg je nog wel in een gewone auto, de M3500 is een bitch om te vervoeren, dat is tenminste een studioconsole.
De gozer bij wie ik m'n spullen ga neerzetten zoekt het volgende en kan dus als (in)ruil worden gebruikt, dat regel ik wel weer met hem:
32/8 console met brug, Mackie, Ghost of A&H
Waldorf Q(+) (rack), Andromeda, MW1 met controller, XT, goede meervoudige midi-cv/gate en altijd knappe compressie

Tascam M2600Mk2 - 1050 euri
meterbrug
24 kanaals/24 inline
8x aux send
6x stereo return
4 bands EQ, dubbele midsweep
8 groepen
11,5cm faders
robuuste, stevige tafel met dito geluid
2 defecten, die ik evt. in overleg kan laten repareren (direct out knopje kanaal 23 heeft kuren en de input jack van kanaal 2 ook)
Tascam M3500 - 1950 euri
meterbrug
32 kanaals/32 inline met eigen fader
6x aux send
4x stereo return
4 bands EQ, dubbel midsweep
8 groepen
flexibele routing
originele standaard er onder
documentatie
helemaal goed, leren flap voorop niet zo mooi
klinkt als een dijk!
Voor de duidelijkheid. De m2600 krijg je nog wel in een gewone auto, de M3500 is een bitch om te vervoeren, dat is tenminste een studioconsole.
De gozer bij wie ik m'n spullen ga neerzetten zoekt het volgende en kan dus als (in)ruil worden gebruikt, dat regel ik wel weer met hem:
32/8 console met brug, Mackie, Ghost of A&H
Waldorf Q(+) (rack), Andromeda, MW1 met controller, XT, goede meervoudige midi-cv/gate en altijd knappe compressie