Post hier je 'Tracks-in-progress'

Knakker

Ingeburgerd
-- edit: wist niet dat er een snippet-posting was, dus stukje tekst geknipt --
Ik ben bezig met een track, en zou graag al wat feedback ontvangen voordat ik ermee verder ga.

Okee, ik was wat aan het klooien met de drumsets uit mn Roland XV-5050, en daar kwam best iets aardiges uit. Dat heb ik uitgebouwd, met het volgende resultaat:

http://www.tbstr.demon.nl/jeroen/Sax Anthem.mp3

Ik wil sowieso de saxofoon- en gitaarpartij door een echt instrument laten inspelen... dit zijn nog samples uit mn FP-3. Verder wil ik de strings door aparte violen, viollas en cellos laten spelen (heb paar goede VST samples). Ik mis een goede baslijn, die komt ook nog.

Ik zou graag wat feedback ontvangen en dan met name in de ritmische begeleiding: ik vraag me af of er niet wat meer variatie in zou moeten. Ik hoor het wel!

Laatst gewijzigd:
mmm, Kan weinig zeggen over je trackje (not my COT) wat je speelt met de sax en gitaar vind ik 'flauw'...

Wel leuk ideetje zo'n thread waar idereen z'n tracks kan posten, maar het zal onoverzichtelijk worden bij 'succes', denk je ook niet?

Hier ben ik nu mee bezig:

Attachments

• kleinetwd.zip
    847,3 KB · Bekeken: 95
Oh, noem je dat 'snippets'... ik had gezocht op 'track in progress' en toen stond er niet zo'n topic bij, vandaar dat ik dat maar gemaakt heb.

ik vind 'snippets' een beetje onderdoen voor tracks die al redelijk af zijn, maar goed. Beschouw het anders maar als een feedback-topic van dit specifieke nummer. Ofzo :mexico:

Inderdaad een beetje flauw. En volgens mij is de man met de stemvork ook al een tijdje niet langsgeweest.

Maar gewoon lekker verder gaan. Ik ben benieuwd naar een volgende update.

Back