[TRACK] Wat vind je er van?

Best grappig hoe dat zo hapert (of hoe zal ik het zeggen). Echter ook wel een paar kritische kanttekeningen. Die baslijn waar je mee begint vind ik echt niet meer kunnen (vond ik altijd al niet kunnen maar da's een ander verhaal ;) ). Even voor 3.00min zet je op elke eerste tel een ride, en dat vind ik persoonlijk niet mooi. Zitten wel de goede geluiden in voor het soort muziek (denk ik), maar dat maakt het ook niet echt origineel ofzo.

Origineel geplaatst door Hazes
Best grappig hoe dat zo hapert (of hoe zal ik het zeggen).

Ja, die tegentijd-beats vind ik er ook het leukste aan. (doet mij een beetje denken aan Blue Monday van New Order) Structuur is ok, voldoende variatie en wat ik ook apprecieer is dat het samengebald is binnen 4 minuten. Anders gaat het voor mij al gauw vervelen, maar da's natuurlijk heel persoonlijk. Toch heb ik het gevoel dat er nog veel meer in zit. Helaas kan ik niet precies zeggen hoe of wat, ik ben niet echt thuis in dit soort dingen. Misschien wat vettere leads?

de basis klinkt prima vind ik, maar de geluiden en daardoor de hele sfeer komen wat te standaard op me over. Als voorbeeld is al genoemd dat basgeluidje. Maar ik denk dat alle sounds wel een twist kunnen gebruiken. Probeer eens met effecten of filters te spelen, dat zou hem een stuk spannender maken! Dat van die beat is idd lekker ja trouwens.

Klinkt lekker gedateerd. Zou die haperingen niet TE vaak doen. Hoe heb je dat gedaan? Met quantisize?

Zou naar verloop van tijd de open hihats er wel eerder uithalen. Misschien een mannelijke vocal erbij?

Het is een lekkere basis voor een erg goed nummer. De baslijn gaat wel ietsiepietsie vervelen na een paar minuten.

Back