ze zijn gek geworden bij kurzweil!!!

the captain

key-kieken
Dag iedereen,
Ik had al wat geruchten gelezen op verschillende internetfora dat het niet zo goed gaat met Kurzweil.
Om wat meer te weten heb ik een mailtje gezonden naar muziek wessing,want hier in belgië heb je geen kurzdealers meer...
Men wist me daar te vertellen dat er de komende maand een gigantische prijsverhoging zal plaatsvinden.
De K2661 gaat omhoog met 1000euro(gelukkig was ik er tijdig bij...)
de K2600 (ik weet niet of het de gewone,X of XS betreft)gaat omhoog met een bedrag van 2000euro!!!
Dit is natuurlijk absurd!!
we weten allemaal dat kurzweil niet van de goedkoopste was,maar dit slaat echt alles,het is jammer dat gewone mensen zoals ik (en waarschijnlijk velen onder jullie)in de toekomst wellicht zelfs niet meer durven dromen van dit toch wel prachtig
instrument...
spijtig =(

+€1000...? :D

+€2000...?! :dubbel:

LOL, klinkt alsof "ze" binnenkort héle dure dildo's voor eigen gebruik hebben staan, want natuurlijk zou niemand nog een kurzweil bak kopen. ik was errug gehecht aan mijn k2000, maar ZO bijzonder is de k-serie nu ook weer niet, zeker niet anno 2004.

dit geloof je toch niet echt? zal inderdaad wel een (dom) verkooppraatje zijn van die gasten zodat je in paniek nog een K aanschaft. vette pech voor ze :doei:

I love it

I love it

Origineel geplaatst door BananaWorld
Gelukkig is Kurzweill niet de enige synthfabrikant.

nee klopt... maar ik blijf wel zeggen dat het de top blijft onder de de goeie synt(s)

:D

ik weet het niet hoor,bij wessing zeggen ze wel dat ze in de toekomst geen kurzweil meer zal kunnen verkopen.
ik denk niet dat ze liegen...

Origineel geplaatst door the captain
trouwens is je G-toets kapot misschien?

geen probleem toch, via Midi?

...ja,maar dan moet je wel nog een ander masterklavier hebben...lol
ik bedoelde dus zijn pc-toetsenbord...of kan je dat ook via midi aansturen?

Origineel geplaatst door snitch
+€1000...? :D

+€2000...?! :dubbel:

LOL, klinkt alsof "ze" binnenkort héle dure dildo's voor eigen gebruik hebben staan, want natuurlijk zou niemand nog een kurzweil bak kopen. ik was errug gehecht aan mijn k2000, maar ZO bijzonder is de k-serie nu ook weer niet, zeker niet anno 2004.

:doei:

hmmm... vertel mij maar eens welke synth zo goed samples integreert met syntheses en de v.a.s.t. als kruzweil dat doet...

Origineel geplaatst door the captain
[Bik bedoelde dus zijn pc-toetsenbord

nee, je meent het! ;)

...of kan je dat ook via midi aansturen?

via een random arpeggiator letters genereren...

Klinkt als een beetje verkooptruc. "Koop nu maar snel deze, want straks is ie VEEEEL duurder!"

Ik heb al verschillende varianten gehoord op het thema: Nú kopen, want..

We zullen zien. (boeiend, ik hoef er toch geen :D )

aangezien bijna niemand mij wil/kan geloven.
ik heb er enkele weken geleden pas een K2661 gekocht en was op zoek naar een optionele ribbon en een yamaha BC-3...
ik zal de mail dan maar zelf hieronder kopiëren.wel onderaan te beginnen dan.

Hoi Sjoerd,

helaas zijn de breath controllers zeer schaars in Nederland... bestel tijd en prijs zijn ook niet je van het. Ik weet dat de grote zaken in Duitsland het 10x zo goedkoop en snel kunnen leveren, misschien een betere optie!

Wat Kurzweil betreft... het gaat in die zin slecht, dat er een gigantische prijsverhoging gaat plaatsvinden komende maand... de K2661 gaat bijvoorbeeld 1000,- omhoog en zijn grote broer de K2600 maar liefst 2000,- Ronduit absurd natuurlijk... uiteindelijk denk ik dat misschien het einde van dit merk kan betekenen... voor deze prijzen willen wij ze ook niet meer op voorraad nemen.

Anyway, de ribbon blijft gewoon oude prijs voor jou, dus geen zorgen!
Mvg,
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: sjoerd bruyneel [mailto:sjoerd.bruyneel@pandora.be]
Verzonden: donderdag 12 augustus 2004 18:37
Aan:*******************
Onderwerp: ribbon en andere speeltjes

hoi,
dus de ribbon zal hoogst waarschijnlijk pas in september aankomen?
zijn jullie toevallig ook in het bezit van een yamaha BC-3 breath controller?Zoja,hoeveel moet dat dingetje kosten?
als de prijs wat meevalt zou ik die er waarschijnlijk ook bijnemen,jullie kunnen hem dan misschien best samen met de ribbon verzenden,kwestie om de verzendingskosten te beperken.
let me know.
mvg
Sjoerd
P.s.:ik heb hier en daar geruchten gelezen op verschillende internet-forums dat het niet zo goed gaat met kurzweil...weten jullie hier soms meer over?
thx

Ik geloof wel dat je het mailtje hebt gehad, maar niet dat die prijzen daadwerkelijk zover omhoog geschopt worden.

:D Misschien idd 100 en 200. Of 10 en 20. Of..

Ff een maandje geduld, dus. Dan weten we het.

Back