Hover
-
Ik mis nog een gepaste repliek van ISPdeRuiter 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Hover
Ik mis nog een gepaste repliek van ISPdeRuiter![]()

Origineel geplaatst door NyaH
Kurzweil is al jaren eigendom van Samsung, je weet wel dat enige bedrijf wat Zuid Korea nog heeft en zo'n beetje alles maakt wat je kan bedenken.
Sequential Circuits is van Korg en wat heeft Roland door de jaren heen allemaal al niet opgekocht...En, zijn die bedrijven nog wel van hunzelf? Of is dat ook alweer onderdeel van wie dan maar ook?, misschien Samsung wel.

niet voor niets gebruiken de allergrootsten in de jazz muziekwereld nog steeds kurzweil... (bijv. Joey Zawinul)
kurzweil synths zijn nu eenmaal verslavend tot en met!
Origineel geplaatst door NyaH
maar Samick komt uit Seoul, Korea en is van.......................................................Samgung
dit is gelijk mijn laatste post als we op deze manier met elkaar omgaan.
wat is nederland toch asociaal land aan het worden
Maar stoer is het natuurlijk wel.
over en uit, hier heb ik geen zin.

Origineel geplaatst door Cyber_MSD
Hier is een pic van het rolls roys model van de k2600x, hij ziet er exact uit als de K2500x AES, alleen heeft deze andere sounds, CD-ROM drive , 2 DMTIs, een gigantische soundslibrary, bijgeleverde CD-ROM's met sounds, meer sample ram, en een grotere HD.

Origineel geplaatst door Cyber_MSD
Hier is een pic van het rolls roys model van de k2600x, hij ziet er exact uit als de K2500x AES, alleen heeft deze andere sounds, CD-ROM drive , 2 DMTIs, een gigantische soundslibrary, bijgeleverde CD-ROM's met sounds, meer sample ram, en een grotere HD.

Origineel geplaatst door Progsounds
Dit IS de k2500X AES toch? Na mijn weten zijn er nooit K2600X AES modellen in productie genomen. Maar de prijsstijging is idd vreemd. Kurzweil is al ontzettend duur. Ik had een verlaging verwacht, omdat ze er vanaf moeten. Gelukkig heb ik al naast mij een k2600X staan.![]()