Yamaha AW 16 G

expossy

Nieuwkomer
Hey guys,

Ik heb zo'n beetje het besluit genomen om een Yamaha AW 16 G aan te schaffen, met het doel beats uit mijn ELectribe op te nemen, zang van mijn lieftallige vriendin en piano van het huis. Ook andere insturmentale geluiden zullen het slachtoffer worden van mijn toekomstige opneemmanie. Ik wil het een beejte redelijk (amateuristisch doch met stijl) afmixen en leuke producities neerzetten waarbij de kracht van de muziek in de groove en de jazz licht. Het moet swingen. Interessante elementen zijn voor mij filters, envelopes, effecten en afmixeffecten (vooral compressie).

Ik kan nergens vinden hoe, hoeveel, wat voor en in hoeverre deze elementen in het door mij geselecteerde apparaat aanwezig zijn... Is er iemand die mij zou kunnen inlichten?

Ongeveer duizend maal dank.

Jasper (expossy ofzo)

De Yamaha is een HD-recorder die nu in de aanbieding komt/is bij (o.a.) Infinity4 te Eindhoven (999,-)

aw16g_high.jpg

Specs. van de Yamaha

Lijkt me een leuke bak, alleen filters (als op een synth)? Volgens mij zitten die er niet op. EN geen USB (mocht je dat willen..)

geen loop recording

geen loop recording

leuk ding , ik heb ook in dubio gestaan om 'm te kopen, heeft alleen geen loop recording, lijkt me lastig, of niet.......?
op sound on sound site staat trouwens een goede revieuw.:geslaagd:

gezellig forum

gezellig forum

Deze vriendielijke antwoorden bewijzen maar weer eens hoe gezellig het hier is! Iedereen bedankt voor de nuttige informatie! Op andere forums snapt men mij niet (wat uiteraard ook kan liggen aan mijn gebrek aan buitenlandse taalkundigheid..:confused: ) of wordt men afgeblaft (alsof ik een ordinaire beginner ben, wat in feite niet valt te ontkennen... wanneer ben je geen beginner? :frons: )

Maar ja in ieder geval bedankt dus dus...

Jasper

Back