Origineel geplaatst door Nolet
Ja, dus???....dan kan het toch nog steeds bagger zijn.....al die mensen die zogenaamd respect voor iemand hebben "omdat ie een landgenoot is" en "omdat ie er voor gevochten heeft"maken mij zo misselijk! RESPECT??? SHESPECT! Ik kan me niet één reden bedenken waarom die vent respect zou moeten krijgen. Omdat ie hollander is? Omdat ie "gevochten" heeft? Gevochten waarvoor??? Voor urenlange geestdodende trensavonden?
Bekijk het nou eens op face value. Al die romantisering van dat soort mensen, wat een f*cking crap!
Zo ik ga maar even een peukje roken......
Was je peuk lekker?
Als het bagger was dan stond ie er niet lijkt me. Als jij het bagger vindt, das okay met mij. Daar heb ik respect voor, omdat je bereid bent te vechten voor je mening en omdat je een landgenoot bent. Nolet, ik ben trots op je!

Zou jij niet graag jouw eigen ding doen, op zo'n evenement als de olympische spelen? En dan bedoel ik geen trance, maar echt JOUW ding, waar jij 100% achter staat en je hele hart en ziel inlegt. Ik zou het wel willen.
Het is alleen voor mij nog veel te vroeg om het daadwerkelijk te doen, omdat ik nog veel beter moet worden. Das een kwestie van hard werken. Niets komt je aanwaaien.
Een band vs DJ discussie is een appels en peren verhaal. Ik denk dat een Dj ook creatief kan zijn met zijn platen.
Heb jij al een band gezien die 2 of 3 nummers door elkaar kan spelen, of zelfs een nummer achteruit?
Ik ben het trouwens helemaal eens dat bands die de CD naspelen totaal niet interessant zijn om live mee te maken.
Live moeten ze maar eens waarmaken dat ze goed zijn.
-C-

goed onderbouwd fuse
.