Openingsceremonie Olympische Spelen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Nolet
Ja, dus???....dan kan het toch nog steeds bagger zijn.....al die mensen die zogenaamd respect voor iemand hebben "omdat ie een landgenoot is" en "omdat ie er voor gevochten heeft"maken mij zo misselijk! RESPECT??? SHESPECT! Ik kan me niet één reden bedenken waarom die vent respect zou moeten krijgen. Omdat ie hollander is? Omdat ie "gevochten" heeft? Gevochten waarvoor??? Voor urenlange geestdodende trensavonden?

Bekijk het nou eens op face value. Al die romantisering van dat soort mensen, wat een f*cking crap!

Zo ik ga maar even een peukje roken......

Was je peuk lekker? :D Als het bagger was dan stond ie er niet lijkt me.
Als jij het bagger vindt, das okay met mij. Daar heb ik respect voor, omdat je bereid bent te vechten voor je mening en omdat je een landgenoot bent. Nolet, ik ben trots op je! ;)

Zou jij niet graag jouw eigen ding doen, op zo'n evenement als de olympische spelen? En dan bedoel ik geen trance, maar echt JOUW ding, waar jij 100% achter staat en je hele hart en ziel inlegt. Ik zou het wel willen.
Het is alleen voor mij nog veel te vroeg om het daadwerkelijk te doen, omdat ik nog veel beter moet worden. Das een kwestie van hard werken. Niets komt je aanwaaien.

Een band vs DJ discussie is een appels en peren verhaal. Ik denk dat een Dj ook creatief kan zijn met zijn platen.
Heb jij al een band gezien die 2 of 3 nummers door elkaar kan spelen, of zelfs een nummer achteruit?
Ik ben het trouwens helemaal eens dat bands die de CD naspelen totaal niet interessant zijn om live mee te maken.
Live moeten ze maar eens waarmaken dat ze goed zijn.

-C-

jongens jongens,

het ging niet om Tiesto maar om wat voor muziek er bij de Olympische Spelen opening goed zou passen

Of de heren iets minder hun maandagochtendhumeur willen tentoonspreiden. :W

Maar als Thijs daar als vlag op een modderschuit stond, wat had er wél moeten staan?

Vangelis? Misschien wilde die helemaal niet? Onder het mom van 'ja zeg, kan ik wéér een keer dat chariots of fire spelen voor een stelletje bobo's' Ik kijk wel op m'n breedbeeld plasma scherm thuis.

Of Jarre? Die houdt zich vast in todat de spelen weer in Parijs gehouden gaan worden. Dattie in een custum made midi enabled wheelchair het publiek opzweept. Want tegen de tijd dat die aan de beurt zijn zal hij vast wel deel uit maken van een klaverjas clubje in een of ander bejaardentehuis voor supersterren.

Kraftwerk 'doet' de tour al dus die vallen ook af. Zowieso duitsers en olympische spelen gaat ook niet zo lekker.

Janet Jackson? Nou ja die uitgezakte piep'en hebben nu ook wel gezien.

Trouwens zal de gemiddelde amerikaanse top40 te schijterig zijn voor een 'headshot' van een of andere fanatieke olympische deelnemer bij het onderdeel schieten die 'meedoen is belangrijker dan winnen' wel erg letterlijk opvat.

Origineel geplaatst door fuse
Of de heren iets minder hun maandagochtendhumeur willen tentoonspreiden. :W

Maar als Thijs daar als vlag op een modderschuit stond, wat had er wél moeten staan?

Vangelis? Misschien wilde die helemaal niet? Onder het mom van 'ja zeg, kan ik wéér een keer dat chariots of fire spelen voor een stelletje bobo's' Ik kijk wel op m'n breedbeeld plasma scherm thuis.

Of Jarre? Die houdt zich vast in todat de spelen weer in Parijs gehouden gaan worden. Dattie in een custum made midi enabled wheelchair het publiek opzweept. Want tegen de tijd dat die aan de beurt zijn zal hij vast wel deel uit maken van een klaverjas clubje in een of ander bejaardentehuis voor supersterren.

Kraftwerk 'doet' de tour al dus die vallen ook af. Zowieso duitsers en olympische spelen gaat ook niet zo lekker.

Janet Jackson? Nou ja die uitgezakte piep'en hebben nu ook wel gezien.

Trouwens zal de gemiddelde amerikaanse top40 te schijterig zijn voor een 'headshot' van een of andere fanatieke olympische deelnemer bij het onderdeel schieten die 'meedoen is belangrijker dan winnen' wel erg letterlijk opvat.

een klassiek orkest natuurlijk! die live echte muziek spelen!

Origineel geplaatst door C738
Als het bagger was dan stond ie er niet lijkt me. -C-

Precies...dat is nu de gedachte waar ik niet tegen kan!!! Ik ben zoooooo voor aristocratie. Gewoon een paar vooraanstaande lieden met goede smaak die bepalen wat goed is en wat niet. Democratie heeft zoveel nadelen....ondermeer dat de keuze van de meerderheid meestal als juist en goed wordt beschouwd....

Precies...dat is nu de gedachte waar ik niet tegen kan!!! Ik ben zoooooo voor aristocratie. Gewoon een paar vooraanstaande lieden met goede smaak die bepalen wat goed is en wat niet. Democratie heeft zoveel nadelen....ondermeer dat de keuze van de meerderheid meestal als juist en goed wordt beschouwd....

wie bepaald dan wat goede smaak is?

Origineel geplaatst door olafmol
een klassiek orkest natuurlijk! die live echte muziek spelen!

Jouw echte muziek dus...

Nogmaals, ben geen Trance-fan maar laten we nu niet weer de discussie in gaan wat wel en wat geen "echte" muziek is.

Bericht door een moderator:
Heren, kijk nog éénmaal naar de topic... en probeer u daarnaar te richten, zo verzoek ik u.

Democratie stelt de meeste mensen wel tevreden. Dan heb je altijd een paar van die activisten natuurlijk die lopen te rellen ;). 't Is music voor de masses, dan krijg je dat. Alleen, wat is goede smaak? Over smaak valt namelijk niet te twisten.

Origineel geplaatst door olafmol
ohja binnenkort ook doktersromannetjes op de verplichte VWO literatuurleeslijsten want het verkoopt gigantisch dus zal het wel geen bagger zijn!

Het wordt door veel mensen gekocht en gelezen, dus is het populair en weet je dat je je een groot publiek tevreden kan stellen.

Ik weet ook dat er massa's artiesten en DJ's zijn die beter zijn dan de heer T uit B. Maar zet dr eens zo'n turntablist neer die écht de meest zieke truken uithaalt met zijn tafels. Hoeveel mensen stel je daar mee tevreden? Weinig.
Ik denk dat je populair en kwaliteit niet aan elkaar moet koppelen.

Ik ben het met jullie eens wat betreft kwaliteit etc.
Voor een evenement als de Spelen moet je toch een publiekstrekker hebben, en wat is dan beter dan de beste DJ van de wereld? (ik ga hier vast geen gelijk in krijgen van jullie ;))

-C-

Origineel geplaatst door Hanz
Heren, kijk nog éénmaal naar de topic... en probeer u daarnaar te richten, zo verzoek ik u.

Hanz sorry ik zat te tiepen en had je post niet gezien. Ik hoop dat ik nog binnen de grenzen van goede smaak en on-topic replyen val :).

-C-

Isse simpel... na deze post worden alle OT reacties verwijderd.

(trekt bruin overhemd aan...)

IKKE!!!!!

Als je ergens over kan twisten is het wel smaak!

En nu weer on topic.

je komt er alleen nooit uit ;)

maar serieus: een orkest dat gewoon live een mooi gecomponeerd nummer speelt, dat past voor mijn gevoel veel meer bij het klassieke idee van de olympische spelen, zeker nu het in Griekenland wordt gehouden.......DJ tiesto past wat dat betreft misschien juist wel heel goed bij de moderne spelen met alle doping-schandalen en commercie..

Een orkest, al dan niet met wat stijl elementen van deze tijd toegevoegd, zou ik ook veel meer op zijn plaats vinden.
Het heeft toch iets magisch als er 60 man of meer zit te spelen. Er ligt meer emotie in die muziek.

Ik krijg met een DJ meer het idee dat het gewoon een sportdag is, zoals je wel had op lagere en middelbare school.

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Wel, ik vraag me af of die Tiesto wel een bewuste keuze was van de organisatie om het hedendaagse te benadrukken. Dat die Tiesto veel verdiend, dat zal wel en dat is niet zo interessant, maar het kan best zijn dat hij uiteindelijk VEEL goedkoper is dan een symfonie orkerst met een aantal goede zangers, met speciaal gecomponeerd werk.

Verder komt'ie uit Breda... Komt daar ooit iets goeds vandaan, behalve leger officieren? ;)

Wout

Zeker weten dat ie goedkoper is want hij deed het gratis!

Een eer vond ie het en dat is het natuurlijk ook....Ik meen ook sporters gezien te hebben die op de beat
aan het springen waren en dus een meer feest gevoel lieten zien dan b.v. op een klassiekstuk...

en de o.s. is toch een feestje voor mensen die(vaak) "iets" heel snel kunnen?

Al met al vond ik het wel lachuh, lekkere beats, vrolijke gezichten mooie kleuren in het midden van het stadion.
Vage kleine landjes, grote bekende.

Nederlandse kerel voor de sound....geinig hoor....

en dat gezeik dat democratie (wat de meerderheid wil) niet goed is, flikker dan maar meteen op naar Noord Korea en dan wordt wel bepaald wat je moet doen voor de "grote en alwetende" Opperwezen. Lever je studio maar in want dat is niet wat de grote leider wil natuurlijk...
je kan nooit iedereen tevreden stellen maar, beter zoveel mogelijk lijkt mij......

Alle regerings vormen zijn slecht en democratie is het minst slecht...

Laat de gouden plakken maar regenen!

wat had er wél moeten staan?

Ik weet in ieder geval wie er wel graag had gestaan. Nana Mouskouri, echt. Dit had voor haar het ideale orgelpunt en afscheid moeten worden van een muzikale carrière -- om U tegen te zeggen --. De dame zetelt tegenwoordig in het Europees Parlement en wellicht verkoos men een politiek neutrale act.

Als ik me niet vergis was al ruime tijd geleden bekend dat Vangelis geen medewerking zou verlenen. Gewoon...omdat de organisatie hem veel te laat had benaderd. Hij was zeker bereid om het te doen maar dan had men er tijdig bij moeten zijn. De bron van dit verhaal ben ik (ff) kwijt maar het was 'ergens' op het internet.

Origineel geplaatst door Alex Omega
...en dat gezeik dat democratie (wat de meerderheid wil) niet goed is, flikker dan maar meteen op naar Noord Korea en dan wordt wel bepaald wat je moet doen voor de "grote en alwetende" Opperwezen. Lever je studio maar in want dat is niet wat de grote leider wil natuurlijk...
je kan nooit iedereen tevreden stellen maar, beter zoveel mogelijk lijkt mij......

Alle regerings vormen zijn slecht en democratie is het minst slecht...
B]

...het blijft een moeilijke zaak....sarcasme enzo....

Het zou wat geweest zijn als Thijs had gezegd:
'Wat nou honderden miljoenen kijkers? Ik ga niet voor een stelletje ouwe lullen draaien. Komop zeg! Ik heb ook zo m'n principes'

Als daar maar .01% naar de CD winkel stapt (ook een steeds zeldzamer wordend gegeven) kan Thijsemans weer een extra dikke mercedes voor onder z'n kont aanschaffen.

Wat dat betreft hebben de heren organisatoren een ideaal boegbeeld uitgekozen. ;)

""I am honored to be to be part of the biggest sports event in the world," Tiesto says. "The fact that the Games are returning to their birthplace and to the city where they were revived makes Athens 2004 very special. The opportunity to perform my music for billions of people around the globe will be the greatest highlight of my life." "

kijk dit trek ik nou niet! ten eerste vraag ik me af of ie genoeg plaatjes heeft gemaakt om een paar uur achter mekaar alleen z'n eigen releases te draaien, maar begin me niet over "performen" want een plaatje opzetten maakt van mijn moeder die heino in de CD speler doet en op play drukt ook een performer!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back