Hey!
IK zit met n probleem, k heb, nu n jaar geleden, een terratec phase 22 gekocht, die maar 1 stereo uitgang heeft. Nu ben ik mn homestudio voor zoverre je m zo kan noemen, aan het uitbreiden en wil ik naast die AKG K271 koptelefoon ook monitorspeakers kopen (hoe goed de koptelefoon ook, afmixen en masteren lukt toch niet). K zit te denken aan de KRK rp8 speakers, vooral omdat ik ze tegen inkoopprijs kan krijgen
Maar goed
Ik wil dus goed tussen koptelefoon en monitor kunnen swichen, en nog een 2e koptelefoon. De oplossing? naja ik d8 dus gewoon een koptelefoon versterker.. en dan die speakers ook aansturen via die versterker, 1 kanaal, koptelefoons op andere kanalen... N behringer ofzo, of zelfs terratec. Je hebt ze rond de 120 euro ofzo. Maar omdat die KRK's zo goed blijken te zijn voor mijn budget enzo, vraag ik me af of die koptelefoonverster kwaliteitsverlies veroorzaakt?
Omdat er ook verteld word dat wanneer je passieve monitors hebt , deze best wel afhankelijk zijn van de versterker enzo...
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Bye
Tom
IK zit met n probleem, k heb, nu n jaar geleden, een terratec phase 22 gekocht, die maar 1 stereo uitgang heeft. Nu ben ik mn homestudio voor zoverre je m zo kan noemen, aan het uitbreiden en wil ik naast die AKG K271 koptelefoon ook monitorspeakers kopen (hoe goed de koptelefoon ook, afmixen en masteren lukt toch niet). K zit te denken aan de KRK rp8 speakers, vooral omdat ik ze tegen inkoopprijs kan krijgen
Maar goedIk wil dus goed tussen koptelefoon en monitor kunnen swichen, en nog een 2e koptelefoon. De oplossing? naja ik d8 dus gewoon een koptelefoon versterker.. en dan die speakers ook aansturen via die versterker, 1 kanaal, koptelefoons op andere kanalen... N behringer ofzo, of zelfs terratec. Je hebt ze rond de 120 euro ofzo. Maar omdat die KRK's zo goed blijken te zijn voor mijn budget enzo, vraag ik me af of die koptelefoonverster kwaliteitsverlies veroorzaakt?
Omdat er ook verteld word dat wanneer je passieve monitors hebt , deze best wel afhankelijk zijn van de versterker enzo...
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Bye
Tom
Maar ik moet toegeven dat die geen audio-out heeft..