sander
_
Misschieen een beetje stom, maar ik heb m'n 101 dus al een paar jaartjes en net vanavond druk ik perongeluk tegen m'n bender aan en hoor ik een raar geluid. Dus ik denk oh , de bender hendel zal wel een vuil contactje hebben, dus ik nog een paar keer de hendel naar voren drukken en op 1 of ander manier zie ik inees van hee dat hoort zo, je kan de bender dus ipv alleen naar link en rechts ook een stuk naar boven duwen.
Het pijltje naarboven had ik wel zien staan, maar heb me nooit gerealiseerd dat die een richting aangaf. Ik dacht van o die wijst gewoon naar die schuif erboven. Vandaar dat die schuif dus nooit wat deed.
Nauw zo zie je maar weer, zo'n simpel en overzichtig apparaatje en dan nog zo'n leuke functie over het hoofd zien.
Het pijltje naarboven had ik wel zien staan, maar heb me nooit gerealiseerd dat die een richting aangaf. Ik dacht van o die wijst gewoon naar die schuif erboven. Vandaar dat die schuif dus nooit wat deed.
Nauw zo zie je maar weer, zo'n simpel en overzichtig apparaatje en dan nog zo'n leuke functie over het hoofd zien.