track#1 :
ik vind het idee goed alleen de sound klinkt iets te fruityloops in mijn oren, ik denk als je daar wat meer aandacht aan besteed heb je een leuke track
track#2 :
klinkt al een stuk beter, leuke sample , klinkt een beetje als een stel indianen, erg vet doet het volgens mij goed op de illegale feestjes
ga door structuur is overal goed naar mijn idee
p.s. ik heb ook in waalwijk gewoond wie weet kennen we elkaar, en welke software/hardeware gebruik je
Bedankt voor de feedback!
Ik denk dat we elkaar best wel eens zouden kunnen kennen. Ben je Gilson die vroeger altijd bij tavenu hing? Daar hing ik vroeger namelijk ook altijd
Voor deze nummertjes heb ik gewoon fruity gebruikt, maar daar werk ik eigenlijk bijna nooit mee. Ik doe vooral livesetten. Lijstje dan maar van mijn setup op dit moment: Roland TR707, Korg ES1, Yamaha TQ5, Soundcraft SpiritLive, Zoom 4040, DOD reverb, Marshall Gouvernor, Mexx Delay.
Die droge sound van die eerste track had ik eigenlijk een beetje erin gehouden omdat ie nou eenmaal acid is. En die sample uit de 2e track heeft mijn pa per ongeluk opgenomen op een familiefeestje(dronken bedoeling) met de digitale camera
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.