Bosplaat

Knakker

Ingeburgerd
Het nieuwste nummer: Bosplaat. Het zou eerst een bossa worden, maar dat is het toch niet helemaal geworden, vandaar de naam.

http://www.tbstr.demon.nl/jeroen/Bosplaat.mp3

Het einde is er wat aangeplakt, maar we gaan er ook niets meer aan doen. Gemaakt met Roland VG-8, Roland XV-5050 en Native Instruments' B4, gesequenced in CuBase SX.

Ik moet heel erg denken aan een feestje met allemaal bejaarden die voorzichtig een dansje wagen. Dat was trouwens voor de tempo-wisseling (dat ik dat dacht), want wat moeten al die bejaarden daar nu weer mee? ;) Zal best goed zijn in z'n genre, maar daar heb ik te weinig verstand van. Ik hoor dit nummer ook wel bij een of andere spelshow (kom naar beneden en sla je slag!).

opmerkingen zijn vooral ook smaak gebaseerd, dit ken ik niet zo goed
- intro vin'k niet leuk
- gitaar is mooi
- shaker gaat irriteren
- tussenstuk vind ik niet zo bij de sfeer passen

ps: interessant mp3tje is dit, streamend doorspoelen kan niet, dan begint hij steenvast opnieuw :-)

Die gitaar is gigantisch! Hoe heb je dat gedaan?

Ik heb het gevoel dat ik te veel naar een midi file zit te luisteren. Ik zou toch net is voor een andere sound gaan. Op zich wel okee. Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe die bossa nova geweest zou zijn. Ik denk dat het nummer dan toch beter tot zijn recht komt.

:peukie:

Hoe ik die gitaar zo gekregen heb? Nou, men neme een gitarist, laat die spelen en neemt dat op via de analoge ingang 8)

Back