Meer AUDIO-outs van af PC maar hoe?

Origineel geplaatst door Wous

Maar dit is denk ik niet wat je wil he??
Je wilt denk ik 2 verschillende signalen sturen naar 2 verschillende uitgangen??

:peukie:

p.s. Dit verdelertje heb ik jaren geleden bedacht en het werkt zeer goed, het is echt een aanrader, ook voor Silient Rehearsals of gewoon tijdens optreden met band.

Juist, dit wil ik niet, het 2de punt wil ik wel...

@d-strukt: maar een m-audio met meerdere uitgangen voor 120 euro? ik zie ze niet hoor, waar?

ik weet er ook nog een te koop, omdat:

wij hadden er 2 besteld omdat we normaal nog een 2e computer gingen hebben, maar dat is niet doorgegaan en nu zitten we daar met die delta.

zie deze thread ----> hier <----

@dcdent

Aanbieding op Ebay is onnozel nieuw is ie goedkoper! startbod is 145 euro....

ik vind trouwens die delta 410 ook wel aantrekkelijk....

Delta1010lt = hetzelfde als de 1010 alleen geen breakoutbox maar lossekabels toch?

ja maar die heb ik niet op ebay gezet, maar mijn maat. Hij hoopt hem zo nog verkocht te krijgen. Maarja tis wel verstaanbaar, hij had hem via music-store köln gekocht en heeft 25 euro verzendingskost moeten betalen.

Ik kocht de mijne bij thomann en moest maar 8 € betalen. :D

nieuw is ie goedkoper

hij is ook nieuw :P

opzich moet die delta44 wel voldoen, alleen jammer dat ie geen spdif heeft.

en straks kom ik toch 1x L+R tekort en dan zit ik weer in hetzelfde schip....

of niet? vlgs mij is er ook expansie mogelijk middels 1 of ander m-audio dingetje....

@roel

ik heb net wat op e-bay gevonden, dat ga ik doen, check mijn nieuwe thread bij interresante gear!!!

81 euro voor Delta410!!

waarom ga je niet voor een adat erbij. dan heb je in een keer 8 extra outs.

Thanks guys, heb een M-audio Delta 410 gekocht, should do the job!

kan wat mij betreft op :slotje:

greetz Alex...

Origineel geplaatst door Roel
maar kaarten met adat zijn duur :) en delta heeft dat niet...

De Delta 1010 heeft een optionele adat uitbreiding. Overigens is ie in meer opzichten verschillend met de LT dan alleen kabels en breakoutbox, maar dat terzijde.

En Alex Omega, gefeliciteerd met je aankoop, hier kan je zekers mooie opnamen mee maken!

verdomme ik had beter die 410 eerder gezien :p Kun je die 8 uitgangen als 8 mono-kanalen gebruiken of zijn het 4 stereo kanalen?

Back