[Trance] Dave-PL - Portal Infinite

Dave-PL

Ingeburgerd
Hallo mensen,

Ik ben een aantal dagen geleden weer begonnen aan een mix na een overdosis aan inspiratie. Mijn intentie was om iets heel verschillends te maken dan mijn normale stijl. Uiteraard zijn er weer dromerige geluiden in.

Gemaakt in: 4 dagen
Gemaakt met: Fl Studio 4.5.1
Gemasterd: Cubase 2.01
Grootte: 11.7 mb
Duur: 8.32 minuten
Vst's: Albino2, Absynth, V-station.
Soundfonts The sound site album bank.

En natuurlijk vele samples. De mastering is nog niet echt perfect, heb ik ook maar in een paar minuten gedaan. Ook de kwaliteit is niet echt superhoog, want ik had geen zin om nou weer uren te moeten gaan wachten op de track.

En dan hier de link:

Portal Infinite

Laatst gewijzigd:
Het kan misschien aan mij liggen maar ik zie geen link, dus kan ook niet luisteren......:confused: *D

Hij ruist in ieder geval niet! :okdan:

8) Ik vind de track goed in elkaar zitten. Lekker dromerig. Duurde even voordat ik hem gedownload had. Het enige wat ik wel had was dat de track na 5 min. mij een beetje begon te vervelen, maar goed dat is natuurlijk een kwestie van smaak denk ik. Het is niet echt mijn stijl muziek maar qua mix zit hij aardig in elkaar. Keep up the good work....:D

Hele aardige track.

Ik mis alleen net de juiste geluiden om het nog wat meer 'profi' te laten klinken. Eigenlijk mis ik gewoon een Access Virus in deze track;)

Maar een lekker sfeertje. Ik zou hem zeker nog wat meer uitwerken. (effecten, andere/meer sounds etc.)

Succes!

Origineel geplaatst door Mattijs Janssen
Hele aardige track.

Ik mis alleen net de juiste geluiden om het nog wat meer 'profi' te laten klinken. Eigenlijk mis ik gewoon een Access Virus in deze track;)

Maar een lekker sfeertje. Ik zou hem zeker nog wat meer uitwerken. (effecten, andere/meer sounds etc.)

Succes!

Mischien weleens verfrissend tussen al dat trance geweld,tegenwoordig is het toch allemaal eenheidsworst,maar ach.. zeg nou zelf je raakt er aan gewend.

Lekkere track!:doei:

Waar zijn al je andere nummers te vinden??????

Vette track hoor. Helemaal af, van begin tot eind. Hij verveelde mij totaal niet. Bleef lekker goed doordreunen vanaf 2m30 lekkere delays. Man, goeie track! Ik luister de meeste tracks 1 keer aandachtig en daarna tijdens het werken. Tijdens het werken, stoorde me helemaal nix. Meestal heb je juist als je wat aan het doen bent snel irritaties als: het duurt te lang, wat een kl** nummer, weinig variatie. Maar nu speel ik hem non-stop af.

Ik vind het: Grote-Klasse

:peukie:

Lekkere track zeg, vind 'em juist wel erg profi klinken. Doet me erg denken aan de muziek van Markus Schulz, zou als ik jou was een kopietje sturen naar Armada Music :)

Meteen ook een vraag. Je schrijft dat je hem gemaakt hebt in Fl Studio 4.5.1 en gemasterd hebt in Cubase 2.01. Hoe doe je dat precies? Lange audiosporen? Tips? Zou je me een heeeeeeeeeel groot plezier mee doen!

-r

Ik exporteer in fl studio de wav file en die laad ik in cubase gewoon in met: import --> Audio file. En dan pakt tie m helemaal.

Niet voor het een of ander, maar ik zou serieus gaan nadenken om het een en ander uit te gaan sturen naar platenmaatschappijen. Dit is echt goed!

Misschien iets voor Blackhole Recordings in Breda (platenlabel van Tijs Verwest)

Ik meen het serieus, is heel goed :halleluja :halleluja :halleluja

:peukie:

W(M)E WANT MORE :duivels:

Ik vind hem ook goed, verveeld echt niet. Ga door man!

Yo!

Mooie ruimtelijke reverbs in het begin (misschien _iets_ teveel), maar wel dreamy inderdaad. De geluiden in het begin vallen een beetje weg tegen die massive stereo beats (die echt klasse zijn!). Later komt het toch nog goed.

Klasse!

Leuke opzet.

Is goed te draaien denk ik zo.

Qua opbouw en breaks aan de lange kant maar het laatste stuk na de break luistert lekker weg.

Qua mix kan hij echt beter. (niet om de sjaak uit te hangen of zo)

De delay's een beetje stereo maken
Over die voice een dun laagje galm. Vooral in de break. Zodat je lekker kippevel krijgt.
En niet alles dood in het midden pannen. Dat maakt het mixen alleen maar moeilijker.
En ik weet niet of het kan maar als je die kick net even wat doffer maakt krijg je misschien een vriendellijkere sound en kan de bas een pietsie harder.

Het eerste stukje van het begin klopt het loopje niet. De kicks zitten niet precies in de maat. Scheelt bijna niks maar mij valt het wel op. Qua details lekker subtiel gedaan.

Leuk om te horen!

Back