Hallo mensen,
Ik ben een aantal dagen geleden weer begonnen aan een mix na een overdosis aan inspiratie. Mijn intentie was om iets heel verschillends te maken dan mijn normale stijl. Uiteraard zijn er weer dromerige geluiden in.
Gemaakt in: 4 dagen
Gemaakt met: Fl Studio 4.5.1
Gemasterd: Cubase 2.01
Grootte: 11.7 mb
Duur: 8.32 minuten
Vst's: Albino2, Absynth, V-station.
Soundfonts The sound site album bank.
En natuurlijk vele samples. De mastering is nog niet echt perfect, heb ik ook maar in een paar minuten gedaan. Ook de kwaliteit is niet echt superhoog, want ik had geen zin om nou weer uren te moeten gaan wachten op de track.
En dan hier de link:
Portal Infinite
Ik ben een aantal dagen geleden weer begonnen aan een mix na een overdosis aan inspiratie. Mijn intentie was om iets heel verschillends te maken dan mijn normale stijl. Uiteraard zijn er weer dromerige geluiden in.
Gemaakt in: 4 dagen
Gemaakt met: Fl Studio 4.5.1
Gemasterd: Cubase 2.01
Grootte: 11.7 mb
Duur: 8.32 minuten
Vst's: Albino2, Absynth, V-station.
Soundfonts The sound site album bank.
En natuurlijk vele samples. De mastering is nog niet echt perfect, heb ik ook maar in een paar minuten gedaan. Ook de kwaliteit is niet echt superhoog, want ik had geen zin om nou weer uren te moeten gaan wachten op de track.
En dan hier de link:
Portal Infinite
Laatst gewijzigd:

Ik vind de track goed in elkaar zitten. Lekker dromerig. Duurde even voordat ik hem gedownload had. Het enige wat ik wel had was dat de track na 5 min. mij een beetje begon te vervelen, maar goed dat is natuurlijk een kwestie van smaak denk ik. Het is niet echt mijn stijl muziek maar qua mix zit hij aardig in elkaar. Keep up the good work....