Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Nolet
Ik zou dit geen track noemen...het zijn 2 loopjes met een heel kort stukje ertussen waar het ene loopje in het andere over gaat. Eerlijk gezegd is dit nog maar 10 procent van een echte track.
Misschien helpt het als je jezelf zou vragen:
Waar is het begin? Waar is het eind? Waar is het thema? Waar is het refrein? Waar is hetgene dat dit een nummer maakt?
Zo kom je denk ik al snel aan ideetjes om van deze schets een echt liedje te maken. Volgens mij kan dat immers makkelijk.

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Die string blijft erin, much against everyone's advice, omdat ik daar nu éénmaal verliefd op ben![]()
Origineel geplaatst door demian
dat korte string accoordje moet er uit. hij klopt niet.
Daar was ik al bang voor. Hoewel het beter wordt als je er meer naar luistert.
Dan zou ik lekker iets anders gaan doen of een ander nummer maken.Helaas ben ik ten einde raad en weet ik echt niet meer welke geluiden ik bij dit nummer moet verzinnen ...

maar die hebben dan ook dikke studio's enzo...

Origineel geplaatst door Scratch
is net zo'n nummertje voor een 1 of ander kinderfestival.

De finale versie heb ik nu eindelijk af. Ik heb met zoveel mogelijk commentaren proberen rekening te houden. Vooral de "dit is geen echte track" commentaar heeft me erg bezig gehouden. Maar als ik naar m'n nummer luister, dan hoor ik toch 2 heel mooie uitgewerkte thema's die goed op elkaar inspelen. De opbouw is misschien niet standaard, maar perfect voor dit nummer denk ik .
Opmerkingen zijn nog altijd welkom en worden heel erg geapprecieerd.
+ ervaring + de juiste mensen achter de knopjes
Ik kan enkel maar m'n best doen.![]()