(trance) Beechcraft feat. Streem 'Feel the way I do'

Kan hem niet vinden!

Heb em er al weer afgehaald... Had gister dus de zanger opgenomen en op het moment van opname klon het wel leuk, maar toen ik de track wat later terug hoorde dacht ik ....... dit is niet wat ik zoek. Dus: ik ga maandag nieuwe vrouwenvocals opnemen. Ik post hem dan wel weer even in de loop van de week.

:)

Ok, heb inmiddels zang opgenomen en ben een stuk verder. Ik post hem in een nieuwe thread, titel etc is nl. ook veranderd..:)

ja, dat kan er echt zo tussendoor op ieder radiostation of in pak em beet de Time-Out!

klinkt echt goed!

Tis totaal niet mijn stijl, maar het klinkt zeker erg goed. Ik zou wat meer oempf aan de bd geven.. die vink wat zwakjes. Het eind is ook iets te abrupt; ik verwachte een break daar. Ik bedoel dit erg opbouwend hoor, want het klinkt erg fijn, en zeker beter dan de conus-slopende-herrie die ik maak.

Lekkere stem heeft die dame ook!

:okdan:

Feeling net binnen...
wederom super vet. die zang van die dame maakt het verschil met vele tracks hier... wat een stem!

Origineel geplaatst door Steve303
Vind deze track (flying) echt wel top. Dit klinkt zeer proffesioneel; denk dat je deze zo kunt uitbrengen. Wat heb je hier zoal voor gebruikt van hard -en software.

Thanks!
Ik ga vandaag nog even wat puntjes op de I zetten.
Gebruikte apparatuur: SX 2.2 , Albino 2, Virus C, Embracer, Monologue, UAD 1( compressors en EQ), Powercore ( classic verb), Blue Baby Bottle, SPL Channel one.;)

By the way, ik hem de track dus geplaatst in een nieuwe thread: beechcraft feat. Cleo 'Flying')...

Ciao.

Wow die zingt lekker zeg!

Break met melodie / hoogtepunt opbouw komt wel wat laat(2 min 30) voor een commerciele track vindt ik.

Verder echt top! Krijg een beetje 4strings idee bij deze sound en die doet het niet slecht in de charts :)

:okdan:

kick mag wat dieper en voller,

verder wel een beetje 'cheesy' hoor, maar als je de vocals zelf hebt opgenomen enz. vind ik t toch knap gedaan, al klinkt t wel heel erg top40 achtig hoor! (maar dat is natuurlijk ook een kunst om psies die tune te maken die iedereen wil horen)

ook zou ik dit geen trance durven noemen

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
kick mag wat dieper en voller,

verder wel een beetje 'cheesy' hoor, maar als je de vocals zelf hebt opgenomen enz. vind ik t toch knap gedaan, al klinkt t wel heel erg top40 achtig hoor! (maar dat is natuurlijk ook een kunst om psies die tune te maken die iedereen wil horen)

ook zou ik dit geen trance durven noemen

Kick kan inderdaad nog wel wat meer oemphhhh gebruiken, weet niet zo goed hoe ik da moet doen...
Wat zou je het we willen noemen dan qua stijl?
By the way, wat is er mis met de top 40?

nou, onder trance versta ik psychedelische electronische dansmuziek, met veel melodie, ritmiek, waar ook veel gebeurt op het gebied van de geluiden enz.

ik vind dit toch meer elektronische dans popmuziek zeg maar dan..

wat is er mis met de top40? dat is over het algemeen niet de uitlaatklep voor trance

wil je weten wat ik bedoel? luister ns naar de CD NYANA van Tiesto of A state of Trance 2004 van Armin van Buuren

Back