Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door olafmol
kijk dat klinkt toch goed! en mijn ervaring met Amsterdam is dat het publiek ook meer open staat voor "nieuwe/vreemde" dingen dan in veel andere steden......

Origineel geplaatst door conso
Trouwens niet bedoeld om Wous neer te sabelen nu. Maar ik denk dat we met een realistisch plan moeten gaan werken of het helemaal niet moeten doen.

Origineel geplaatst door Hanz
Mooi! Dan kunnen we het gebeuren meteen hernoemen... Wat dachten jullie van "het officiele gemeentemuseum festival"?![]()

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Wat ik nu wel wil bekend maken is dat het gebeuren in de Lounge (de avond van de 4e juli) bij de directie van het Gemeentemuseum een goede indruk heeft achtergelaten en dat men best bereid is deze ruimte met een zekere regelmaat ter beschikking te stellen. Hoe een-en-ander verloopt, horen jullie zo gauw er echte plannen zijn.
Wout

) waarbij er uiteindelijk 500 zijn op komen dagen? 4 DJs (waaronder ik en die 2 vrienden + een openende gast-DJ).Origineel geplaatst door BigDplayboy
Maar voordat er uberhaupt naar een lokatie wordt gezocht, komt het allerbelangrijkste: Wat voor avond willen we nou neerzetten? En daar moet dan een concreet antwoord op komen. Eerst is er spraken van live-acts, dan live-acts en DJs, nu is het weer alleen DJs.
(totdat er knopen zijn doorgehakt...)Maar voordat er uberhaupt naar een lokatie wordt gezocht, komt het allerbelangrijkste: Wat voor avond willen we nou neerzetten? En daar moet dan een concreet antwoord op komen. Eerst is er spraken van live-acts, dan live-acts en DJs, nu is het weer alleen DJs.
Dus zijn we nog even ver als bij het begin van deze thread. Ik vraag om een(totdat er knopen zijn doorgehakt...)
C738, Jij zal zekers aan de bak kunnen!! Ik wil er geen DJ feest van bouwen!Hey zeg, doe ik al die moeite om dr als de kippen bij te zijn,

Origineel geplaatst door Wous
Dat denk ik niet. Knopen doorhakken doe je pas na het spuien van ideeen en nadat er een organisatie is weggezet. Aangezien ik nog steeds (zo goed als) de enige ben. Hoewel er wel meerdere mensen bereid zijn te helpen indien alles wat concreter is geworden. toch heren??

Origineel geplaatst door Wous
C738, Jij zal zekers aan de bak kunnen!! Ik wil er geen DJ feest van bouwen!
Origineel geplaatst door shortwave
Als C komt spelen, dan wordt het sowieso een succes.

Origineel geplaatst door shortwave
Dus zijn we nog even ver als bij het begin van deze thread. Ik vraag om een(totdat er knopen zijn doorgehakt...)
... Nu kun je dus op zoek naar een lokatie die voldioet aan het beeld dat de organiatie heeft van haar concept, etc...