j.baars
vintage eigenheimer
zat je nog te gluren door het scrambled beeld van filmnet in de late uurtjes om een glimp op te vangen van het 1 en ander...
tietvormige ruis

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zat je nog te gluren door het scrambled beeld van filmnet in de late uurtjes om een glimp op te vangen van het 1 en ander...

het spannendste was nutuulk het moment afwachten waarop het beeld ff 2 seconden redelijk zichbaar werdtietvormige ruis
![]()

Hehe, die generatie van mij had Cablecrypt
Kent iemand dat nog?

tietvormige ruis
![]()

Die cablecrypt dingen staan wel eens bij de kringloop... vaak genoeg mensen zien kopen. "Neen, denk niet dat ie UPC ken ontvangen.
die had ik ook... 13 jaar geledenhauppage TV kaart
dat ding incl. teletekst en radio hehe...Ik ben heel symphatiek, zelf zo sympathiek dat ik de moeite neem om een poll op te zetten![]()
hoezo had je toen maar 1 kanaal? ...was er dan een 'master channel tuner' die werd afgetakt?
mwhoaa... om dat nu de uitspraak v/d dag te noemen... m'goed, jouw'n feestje nutuulkIdd 1kanaal maar, filmnet oid dacht ik, en het kastje was net als een video, coax in en uit en je stelde de freq op je TV in.

ronde spoelen zijn duidelijk aan te raden.