"Uitspraak van de dag"

tragmadat heeft zojuist gereageerd op een discussie getiteld De "Maak Bewust Een Kut Nummer" Contest, waarop je bent geabonneerd in het forum Tracks van het Synthforum.

Deze discussie is te vinden op:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=42999&goto=newpost

Dit is het bericht dat zojuist is geplaatst:
Kna ed uijtse golverdo nav ed oordwen tein vednin aarm ed sletert pnolkpe lwe rhoo!

Kna ed uijtse golverdo nav ed oordwen tein vednin aarm ed sletert pnolkpe lwe rhoo!

Kan de juiste volgorde van de woorden niet vinden maar de letters pnolkpe wel hoor!

Probleem met een woord... ben ook beetje moe nu.

Ah, dank 6.

synth.nl in de bocht eehh chat.
00:28 <Synthnl> Ik heb een Jupiter 8 he ;) En die verbleekt bij een jupiter 80 hoor.
00:34 <Synthnl> Als ik moet kiezen tussen mijn Jupiter 8 en mijn V-Synth GT neem ik ook die laatste
00:34 <Synthnl> Dus!!!

het is een mondiaal misverstand
iedereen die maar een reden denkt te hebben om geen gitaar te kopen zal uiteindelijk toch een keer moeten toegeven
als t niet in je genre past is er iets mis met je genre natuurlijk

Ik vinnum leuk :D

Volgens een onderzoek blijkt dat als je doet alsof je een potje zout in je mond schut je dan ook daadwerkelijk zout proeft.

( ik nomineer mijzelf :)

natuurlijk mag feedback ook , als ze daar behoefte toe voelen, wat feedback geven op de feedback t.a.v. feedback....

( ik nomineer mijzelf :)

natuurlijk mag feedback ook , als ze daar behoefte toe voelen, wat feedback geven op de feedback t.a.v. feedback....

haha, die ben ik nog nergens tegengekomen :okdan:

maar ik denk dat ik het topic wel zo gevonden heb.

Laatst een dag gewandeld op het strand in Ijmuiden. Gewoon lekker uitblazen, dus we hadden een leuke dag gehad en we hadden zin om in een strandtent iets te gaan eten. eigenlijk heel normaal allemaal, dus wij " Zilt aan Zee " zo heet die strandtent binnen gelopen, komt er een vrouw naar ons toe. Zegt ze jullie hebben zand aan jullie slippers. dus wij niets vermoedend "ja en" ehh ja in de regels staat dat je niet met zanderige spullen naar binnen mag. " ehh maar mevrouw dit is een strandtent. "ja" maar als je met natte en zanderge slippers naar binnen komt dan hebben de andere gasten daar last van. ehh andere gasten wijzend naar twee of drie andere gasten helemaal achter in de strandtent. ohh die. die hebben daar toch geen last van. NEE jullie mogen er niet in. We zijn maar naar de overkant gegaan. review test aanrader afrader slechte ervaring ervaringen zilt aan zee ijmuiden

Laatst een dag gewandeld op het strand in Ijmuiden. Gewoon lekker uitblazen, dus we hadden een leuke dag gehad en we hadden zin om in een strandtent iets te gaan eten. eigenlijk heel normaal allemaal, dus wij " Zilt aan Zee " zo heet die strandtent binnen gelopen, komt er een vrouw naar ons toe. Zegt ze jullie hebben zand aan jullie slippers. dus wij niets vermoedend "ja en" ehh ja in de regels staat dat je niet met zanderige spullen naar binnen mag. " ehh maar mevrouw dit is een strandtent. "ja" maar als je met natte en zanderge slippers naar binnen komt dan hebben de andere gasten daar last van. ehh andere gasten wijzend naar twee of drie andere gasten helemaal achter in de strandtent. ohh die. die hebben daar toch geen last van. NEE jullie mogen er niet in. We zijn maar naar de overkant gegaan. review test aanrader afrader slechte ervaring ervaringen zilt aan zee ijmuiden

En wat is de uitspraak van de dag in dezen? 8)

Back